|
PokeSerwis szuka właśnie Ciebie! |
| Autor |
Wiadomość |
Administrator O tu jesteś PEPE!

Wiek: 17 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 163 Otrzymał 10 Rare Candy Skąd: PokeSerwis.pl
Kontakt:
|
|
|
|
Poszukuję na PokeSerwis.pl osoby, które mają chwilkę wolnego czasu i nie wiedzą co z nim zrobić. Zadanie polega na napisaniu kilku artykułów do działów, które świecą największą ilością pustki czyli:
- Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue (nie znam się na nich w ogóle)
- Pokemon Mystery Dungeon 2 (nie znam sie na nich w ogóle)
- Pokemon Ranger (obecnie sam pracuję nad jego uzupełnieniem)
- Pokemon Ranger 2 (obecnie sam pracuję nad jego uzupełnieniem)
Jeśli ktoś naprawdę znajdzie chwilkę by coś maznąć, gwarantuje grupę PokeSerwis.pl + Wyróżnionego na PokeCollect. Dodatkowo ów jeśli ta osoba chciałaby napisać teksty i zakończyć "współpracę" dojdą podziękowania w dziale Kontakt/Redakcja na PokeSerwis.pl
Teksty, proszę wysyłać w tym temacie, będzie odpowiedź czy się on nadaje do dodania na stronę. Najlepiej proszę nie robić błędów ortograficznych, jeśli taki się znajdzie samemu poprawię.
I Pamiętaj PokeSerwis liczy na Ciebie i dzięki temu może stać się najlepszy!
|
|
|
|
|
|
Pewnie nie zna PokeMana

|
|
|
|
ja moge
Za podobne posty spodziewajcie się warna o; || Nieznany
|
| Ostatnio zmieniony przez Twoja ciocia 2 Marzec 09, 16:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
HIS POWER LEVEL IS OVER... O Rly?

Wiek: 14 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 2700 Otrzymał 119 Rare Candy Skąd: z łóżka XD

|
|
|
|
Mafix, rozwin jeśli mozesz.
Chętnie pomogę z Rangerem albo Rangerem dwójką, ewentualnie z PMD.
|
|
|
|
|
|
Nie odróżnia Berry od Chucka Berry'ego

Kontakt:
|
|
|
|
Wystarczy napisać artykuł i wysłać go Raikowi, jeśli będzie dobry to na pewno znajdzie się na stronie.
|
|
|
|
|
Gapa, gubi PokeBalle

|
|
|
|
Mogę pomóc w Rangerze (1 i 2).
Oto artykuł: