POKECOLLECT.net.pl - Oficjalne forum strony DomixPokemon.pl
Zarejestruj
Zaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
RPG/MMORPG
Autor Wiadomo¶æ
Karas
Pewnie nie zna PokeMana

Do³±czy³: 01 Lis 2008
Wys³any: 3 Listopad 08, 21:47   RPG/MMORPG

Zacznijmy od tego czy gracie w takie gry, jezeli tak moze znacie jakies ciekawe, godne uwagi tytuly? :)
Jesli chodzi o RPG, ostatnio gralem w SpellForce 2 no i obecnie koncze Jade Empire. Dwie dosc ciekawe gierki. Jesli chodzi o SpellForce 2, gra ktora pochlania troche czasu i jest dosc ciekawa. Razem z dodatkiem jest to kilka, jak nie kilkanascie dni gry. Co do Jade Empire to jescze nie wiem, jestem na etapie 4 Rozdzialu po kilku dniach gry. Jak skoncze podziele sie wrazeniami :D

Co do MMORPG, to Lineage 2 jest chyba dosc znanym tytulem. Gram w to od ok 1,5 roku i jak na razie gra mi sie nie znudzila. Jedyny bol to platne servery. Zeby pograc za free trzeba sie meczyc na zbugowanych prywatnych serverach, gdzie GM'i maja cie gleboko w dupie ;(

paqo 
Powoli siê wkrêca

Do³±czy³: 01 Lis 2008
Kontakt:
Wys³any: 3 Listopad 08, 21:53   

Ja tam nie wiem co s±dziæ o Lineage 2, bo nie gra³em, a jak pytam kumpla co gra³ to mówi, ¿e ssie ta gra, a zawsze jak do niego przychodzê, to w to gra :P I we¼ siê z nim dogadaj :/

Co do RPG, to gra³em dwie takie gry- Morrowind i Gothic i obie baaardzo mi siê podoba³y. Jedyna wada- jak w nie gram to koniec z nauk± ;/ Dlatego te¿ na czas klasy maturalnej, od³ozylem sobie je na polke i nawet nie spogl±dam w ich stronê :P

Sygnatura użytkownika

Cytat:
Drogie bravo!