Cybernetyczna: Arena z klimatów MegaMana. Podłoże jest naelektryzowane w stopniu umiarkowanym (elektryczne pokemony mogą zwiększyć napięcie swymi atakami). Z boku posiada ogrodzenie, które wygląda jak metalowy płot. Trybuny znajdują się metr nad areną, co czyni je zupełnie bezpiecznymi. Wiele pól posiada wszelakiego rodzaju pułapki, takie jak małe, nawilżone pola (poślizg!), albo też gorące stopnie (poparzenia!). Nikt nie może czuć się tu zupełnie bezpieczny. No, może poza typami latającymi, którym pułapki nie zagrażają. Świetne pole także dla elektrycznych stworków.
Wodno-lodowa (Arktyczna): Arena rodem wyrwana z obszarów Antarktyki jest przeznaczona bardziej do walk pokemonów wodnych. Posiada ona dwie/trzy/może cztery wysepki (nie licząc metalowych stanowisk, na których stoją trenerzy. Arena nie jest za to przeznaczona dla pokemonów latających, gdyż zimne powietrze pochodzące od zimniej wody i ciepłe powietrze pochodzące z trybun, zmieszają się tworząc wiatry porównywane nawet do mini tornad. Czasami (Tak dla atrakcji) niektórzy szaleni trenerzy proszą też o włączenie wirów wodnych i podgrzanie wody, co umożliwia walkę pokemonów latających, ale za to przeszkadza trochę pokemonom wodnym.
Trybuny są podgrzewane (Ale tylko gdy arena jest w oryginalnym stanie) i chronione specjalnym włóknem szklanym, co chroni gapiów przed atakami fizycznymi, jak i specjalnymi (Ember, Water Gun, Absorb itd.). Znajdują się troszeczkę wyżej niż ,,basen'', ale tylko i wyłącznie dlatego, aby woda nie niszczyła betonu, na którym znajdują się trybuny.
Arena czasoprzestrzenna: Arena bardzo, wręcz łudząco podobna do Gymu Winony. Tutaj Pokemony latające zajmują swoją normalną pozycję, te cięższe, bądź lżejsze, zależy to od humoru operatora konsolki (albo od wysokości łapówy), który zmniejszy ciążenie, są unoszone przed specjalne dysze powietrzne z ciepłym lub chłodnym powietrzem (tym razem temperatura zależy od typu Pokemona albo znowu od łapówy). No, i się tłuczemy... Ale żeby nie było łatwo, grawitacja nie jest zmniejszona tylko dla Pokemonów "lądowych". Cała arena jest lekko osłabiona, więc poruszanie się może być trudne (jak szklanka na drodze!). W powietrzu znajdują się niewidoczne portale czasoprzestrzenne, wyrzucające Pokemona w inne miejsce Areny, a także kilka innych niespodzianek...
Trybuny są to metalowe boxy otoczone polem magnetycznym, aby zmiany na Arenie ich nie dotyczyły.
Arena powietrzna: Umiejscowiona na wielkim żaglowcu, który nie wiedzieć czemu unosi się w powietrzu. Dookoła zazwyczaj widnieje piękne, błękitne niebo, a poniżej kłębią się gęste, białe chmury. W walce przeszkadzają bardzo silne zmienne wiatry i lekkie bujania statku. Dostosowana jest więc do walk pokemonami latającymi. Podłoże areny wykonane jest z dobrej jakości hebanowego drewna potrójnie laminowanego i pastowanego super wydajną i śliską pastą marki Ludfik co dodatkowo utwierdza nas w przekonaniu, że pokemony lądowe mają po prostu prze****ne . Walkę urozmaica także fakt ciągłego świecenia słońca, które gratis męczy pokemony.
Arena Roślinna: Arena roślinna przypomina bardzo zarośniętą i niezadbaną dżunglę. Drzewa sięgają około 10 metrów. Z ich gałęzi spuszczają się rozmaite liany i kwiaty. Jest to teren delikatnie podmokły. Arena ma zamykany i otwierany dach. Gdy pada deszcz "szyberdach" jest szczelnie zamykany i na polu bitwy panują wtedy nieznaczne ciemności. Światło bije wyłącznie od lamp. Jest więc półmrok. Trybuny są umiejscowione w bezpiecznej odległości od dżungli, i pomimo bujności zieleni, są tak skonstruowane ze widzowie zawsze widzą co się dzieje na polu bitwy.
Arena Wulkaniczna: Na tej arenie lepiej nie wypuszczać trawiastych pokemon'ów. Cała sala jest pokryta ogniem. Panuję tu wysoka temperatura, natomiast trybuny są klimatyzowane by widownia się nie grillowała. Ataki pokemon'ów ognistych zwiększają się tutaj średnio o 1.2x (x - liczba ataku). W całej sali są porozmieszczane kamienie różnej wielkości, marmurowe rzeźby oraz baseny z lawą. Nie ma się czego łapać na ścianach, suficie i etc.
Mroczna Arena: Arena nie ma oświetlenia, a "szyberdach" jest cały czas zasunięty, więc panuje "wieczny mrok". Jedyne oświetlane miejsce to trybuny, które są oddzielone od areny lustrami weneckimi (Oczywiście "lekko" wzmocnionymi, by jakiś atak typu Brick Break ich nie rozwalił ) tak, by na pole walki nie wpadało światło. W zasadzie pole walki przypomina na pierwszy rzut oka pole areny zwykłej (Taką zwykłą, czyli płaską), jednak są w niej "ukryte" pewne pułapki (głownie różne wypukłości i wklęsłości). Arena doskonała dla posiadaczy Pokemonów z atakami typu mrocznego (Zwiększa się ich siła o ileś tam (To do ustalenia, bo na liczbach się nie znam)).
Opracował sztab generalny Polskiego Związku PBFowego Pokemon w oddziale numer #7 - Pokecollect (czyli MG).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wymiana buttonami z PokeCollect
Forum wykorzystuje cookies, tak jak każde inne w internecie, w tych samych celach (reklamy, statystyki, ustawienia). Przeglądarką możesz regulować warunki przechowywania cookies.