Cybernetyczna: Arena z klimatów MegaMana. Pod³o¿e jest naelektryzowane w stopniu umiarkowanym (elektryczne pokemony mog± zwiêkszyæ napiêcie swymi atakami). Z boku posiada ogrodzenie, które wygl±da jak metalowy p³ot. Trybuny znajduj± siê metr nad aren±, co czyni je zupe³nie bezpiecznymi. Wiele pól posiada wszelakiego rodzaju pu³apki, takie jak ma³e, nawil¿one pola (po¶lizg!), albo te¿ gor±ce stopnie (poparzenia!). Nikt nie mo¿e czuæ siê tu zupe³nie bezpieczny. No, mo¿e poza typami lataj±cymi, którym pu³apki nie zagra¿aj±. ¦wietne pole tak¿e dla elektrycznych stworków.
Wodno-lodowa (Arktyczna): Arena rodem wyrwana z obszarów Antarktyki jest przeznaczona bardziej do walk pokemonów wodnych. Posiada ona dwie/trzy/mo¿e cztery wysepki (nie licz±c metalowych stanowisk, na których stoj± trenerzy. Arena nie jest za to przeznaczona dla pokemonów lataj±cych, gdy¿ zimne powietrze pochodz±ce od zimniej wody i ciep³e powietrze pochodz±ce z trybun, zmieszaj± siê tworz±c wiatry porównywane nawet do mini tornad. Czasami (Tak dla atrakcji) niektórzy szaleni trenerzy prosz± te¿ o w³±czenie wirów wodnych i podgrzanie wody, co umo¿liwia walkê pokemonów lataj±cych, ale za to przeszkadza trochê pokemonom wodnym.
Trybuny s± podgrzewane (Ale tylko gdy arena jest w oryginalnym stanie) i chronione specjalnym w³óknem szklanym, co chroni gapiów przed atakami fizycznymi, jak i specjalnymi (Ember, Water Gun, Absorb itd.). Znajduj± siê troszeczkê wy¿ej ni¿ ,,basen'', ale tylko i wy³±cznie dlatego, aby woda nie niszczy³a betonu, na którym znajduj± siê trybuny.
Arena czasoprzestrzenna: Arena bardzo, wrêcz ³udz±co podobna do Gymu Winony. Tutaj Pokemony lataj±ce zajmuj± swoj± normaln± pozycjê, te ciê¿sze, b±d¼ l¿ejsze, zale¿y to od humoru operatora konsolki (albo od wysoko¶ci ³apówy), który zmniejszy ci±¿enie, s± unoszone przed specjalne dysze powietrzne z ciep³ym lub ch³odnym powietrzem (tym razem temperatura zale¿y od typu Pokemona albo znowu od ³apówy). No, i siê t³uczemy... Ale ¿eby nie by³o ³atwo, grawitacja nie jest zmniejszona tylko dla Pokemonów "l±dowych". Ca³a arena jest lekko os³abiona, wiêc poruszanie siê mo¿e byæ trudne (jak szklanka na drodze!). W powietrzu znajduj± siê niewidoczne portale czasoprzestrzenne, wyrzucaj±ce Pokemona w inne miejsce Areny, a tak¿e kilka innych niespodzianek...
Trybuny s± to metalowe boxy otoczone polem magnetycznym, aby zmiany na Arenie ich nie dotyczy³y.
Arena powietrzna: Umiejscowiona na wielkim ¿aglowcu, który nie wiedzieæ czemu unosi siê w powietrzu. Dooko³a zazwyczaj widnieje piêkne, b³êkitne niebo, a poni¿ej k³êbi± siê gêste, bia³e chmury. W walce przeszkadzaj± bardzo silne zmienne wiatry i lekkie bujania statku. Dostosowana jest wiêc do walk pokemonami lataj±cymi. Pod³o¿e areny wykonane jest z dobrej jako¶ci hebanowego drewna potrójnie laminowanego i pastowanego super wydajn± i ¶lisk± past± marki Ludfik co dodatkowo utwierdza nas w przekonaniu, ¿e pokemony l±dowe maj± po prostu prze****ne . Walkê urozmaica tak¿e fakt ci±g³ego ¶wiecenia s³oñca, które gratis mêczy pokemony.
Arena Ro¶linna: Arena ro¶linna przypomina bardzo zaro¶niêt± i niezadban± d¿unglê. Drzewa siêgaj± oko³o 10 metrów. Z ich ga³êzi spuszczaj± siê rozmaite liany i kwiaty. Jest to teren delikatnie podmok³y. Arena ma zamykany i otwierany dach. Gdy pada deszcz "szyberdach" jest szczelnie zamykany i na polu bitwy panuj± wtedy nieznaczne ciemno¶ci. ¦wiat³o bije wy³±cznie od lamp. Jest wiêc pó³mrok. Trybuny s± umiejscowione w bezpiecznej odleg³o¶ci od d¿ungli, i pomimo bujno¶ci zieleni, s± tak skonstruowane ze widzowie zawsze widz± co siê dzieje na polu bitwy.
Arena Wulkaniczna: Na tej arenie lepiej nie wypuszczaæ trawiastych pokemon'ów. Ca³a sala jest pokryta ogniem. Panujê tu wysoka temperatura, natomiast trybuny s± klimatyzowane by widownia siê nie grillowa³a. Ataki pokemon'ów ognistych zwiêkszaj± siê tutaj ¶rednio o 1.2x (x - liczba ataku). W ca³ej sali s± porozmieszczane kamienie ró¿nej wielko¶ci, marmurowe rze¼by oraz baseny z law±. Nie ma siê czego ³apaæ na ¶cianach, suficie i etc.
Mroczna Arena: Arena nie ma o¶wietlenia, a "szyberdach" jest ca³y czas zasuniêty, wiêc panuje "wieczny mrok". Jedyne o¶wietlane miejsce to trybuny, które s± oddzielone od areny lustrami weneckimi (Oczywi¶cie "lekko" wzmocnionymi, by jaki¶ atak typu Brick Break ich nie rozwali³ ) tak, by na pole walki nie wpada³o ¶wiat³o. W zasadzie pole walki przypomina na pierwszy rzut oka pole areny zwyk³ej (Tak± zwyk³±, czyli p³ask±), jednak s± w niej "ukryte" pewne pu³apki (g³ownie ró¿ne wypuk³o¶ci i wklês³o¶ci). Arena doskona³a dla posiadaczy Pokemonów z atakami typu mrocznego (Zwiêksza siê ich si³a o ile¶ tam (To do ustalenia, bo na liczbach siê nie znam)).
Opracowa³ sztab generalny Polskiego Zwi±zku PBFowego Pokemon w oddziale numer #7 - Pokecollect (czyli MG).
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Nie mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czników na tym forum
Wymiana buttonami z PokeCollect
Forum wykorzystuje cookies, tak jak ka¿de inne w internecie, w tych samych celach (reklamy, statystyki, ustawienia). Przegl±dark± mo¿esz regulowaæ warunki przechowywania cookies.