POKECOLLECT.net.pl - Oficjalne forum strony DomixPokemon.pl
Zarejestruj
Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: PokeMan
27 Październik 12, 16:41
pozyteczna zabawa4
Autor Wiadomość
PokeMan 
Myśli, że jest PRO
Po prostu PokeMan



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1967
Kontakt:
Wysłany: 2 Lipiec 10, 14:38   pozyteczna zabawa4

Kontynuacja: http://pokecollect.net.pl/viewtopic.php?t=2654

Coś o OTP, PokeUltimie, banie ( titza i Glossego ), anime....

Cytat:
x e [Wto 12:15] Inakuś: titiz, to się pisze przez samo H :/
x e [Wto 12:17] titiz4343: Poważnie?No to zemnie dureń, co przez całe życie pisze przez ch
x e [Wto 12:21] Inakuś: ze mnie pisze się osobno :/
x e [Wto 12:22] titiz4343: dobra jestem durniem, możesz mnie już nie poprawiać?
x e [Wto 12:23] Sigma 25: I want Game. Sammy want game ;(
x e [Wto 12:23] Legends: Jak już mówiłem - na internet trzeba zrobić coś na rodzaj karty rowerowej...
x e [Wto 12:25] Sigma 25: Że niby egzamin, prawda Legends
x e [Wto 12:25] Legends: I punkty karne . _ . Nubstwo spadłoby o jakieś 70%.
x e [Wto 12:29] Inakuś: "[Dzisiaj 12:23] Sigma 25: I want Game. Sammy want game ;(" But I don't know what to do with you :(
x e [Wto 12:34] PokeMan: O OTP, jest fajny topic na Revie, polecam.
x e [Wto 12:35] PokeMan: http://miasteczka.tk/178/PokeMan klikać mi w to, i nie klikać w miasteczko Reva, które p4 założył. Pomóżcie Collectowicze, więcej info na Blipach p4 i moim.
x e [Wto 12:38] titiz4343: PokeMan dzięki, ale niestety nie mogę wejść na reva ;(
x e [Wto 12:45] PokeMan: zaraz ci dam link z proxy...
x e [Wto 12:47] PokeMan: Panie titiz434 , łap : http://antycenzor.pl/inde...bA%3D%3D&hl=3ed
x e [Wto 12:49] Inakuś: Pokemon miał się nazywac Mroczek, a zwie się Morczek :D
x e [Wto 12:53] titiz4343: Bardzo dziękuje, jesteś super ^^
x e [Wto 12:55] PokeMan: p. titiz4343, właśnie przed chwilą, załatwiłem odbanowanie zakresu IP pańskiego, więc Rev winien już wchodzić normalnie
x e [Wto 12:56] PokeMan: jbc, moge dać instrukcję kasacji cookies z Reva które blokuja chyba w razie bana na IP, albo możesz skasować wszystkie cookies w przeglądarce, efekt winien być ten sam
x e [Wto 13:11] Drago: cześć wam!
x e [Wto 13:36] QuerryPass: Elo
x e [Wto 13:37] Karlos: Cześć! Mi też ktoś kliknie http://miasteczka.tk/947/karlos ? :D
x e [Wto 13:40] Drago: już zaklikałem :)
x e [Wto 13:41] Karlos: Thx Drago
x e [Wto 13:42] QuerryPass: Ja też :)
x e [Wto 13:43] poxer: Cześć
x e [Wto 13:43] Karlos: i Tobie też thx :)
x e [Wto 13:43] Karlos: Gra(ł) ktoś w Margonem?
x e [Wto 13:45] QuerryPass: Ja grałrm ale przestałem 3 lata temu... -_-
x e [Wto 13:45] QuerryPass: Bo zrozumiałem co to za gów** ...
x e [Wto 13:45] Karlos: Hehe jaki lvl miałeś?
x e [Wto 13:48] Karlos: Teraz jest nowy silnik...
x e [Wto 13:48] poxer: -1
x e [Wto 13:50] poxer: -15 do zajebistości.
x e [Wto 13:51] QuerryPass: ja miałem o ile pamiętam 89
x e [Wto 13:59] Kojot: Siemka, wróciłem już od Dentysty ^^ "
x e [Wto 14:04] QuerryPass: Jaa :D
x e [Wto 14:04] Drago: [Dzisiaj 13:59] Kojot: Siemka, wróciłem już od Dentysty " || bez zęba na przedzie?
x e [Wto 14:04] QuerryPass: Chyba nie xD
x e [Wto 14:08] QuerryPass: Biedny Kojot ^^
x e [Wto 14:09] Inakuś: Yo ponownie :D Już nigdy nie zagram z osobą, która ustala zakaz używania Leftovers xD
x e [Wto 14:10] QuerryPass: Ciekawe o kogo chodzi... ^^
x e [Wto 14:11] QuerryPass: Przez te MoonLight... xF
x e [Wto 14:11] poxer: Ciekaweee.... Dobra.. Jutro wam dam linka na Ultimatum. Inaka wie o co chodzi...
x e [Wto 14:12] QuerryPass: Ja wiem ^^
x e [Wto 14:12] poxer: Ale nie wchodziłeś. xD
x e [Wto 14:13] Inakuś: Tak, wiem o co :) Querry, to może jeszcze daj zakaz używania Poków o HP większym niż 300 i zakaz używania Moonlight, co?
x e [Wto 14:15] Inakuś: Co to jest Confuse Ray Cause?
x e [Wto 14:16] poxer: Confuse Ray to atak, lub strona... Nid.
x e [Wto 14:17] Kojot: j/j sprawdzałem Gpx'a. Drago nie na szczęście xD
x e [Wto 14:17] Kojot: zakaz używania Confuse Ray lub ograniczenie.
x e [Wto 14:18] Kojot: Atak typu Super Sonic.
x e [Wto 14:19] Inakuś: Kurczę..Wpadłam znowu... A często używa się tego ograniczenia?
x e [Wto 14:19] Kojot: nie wiem, 1 raz słyszę o czymś takim.
x e [Wto 14:23] Kojot: Inaka przeczytaj: http://www.smogon.com/smog/issue8/leads
x e [Wto 14:24] Inakuś: Bo coś takiego było w temacie nt. walk z Querrym, a ja z nim dzisiaj walczyłam, i prawdę mówiąc - nie szczędziłam Moonlight, Leftovers i Confuse Ray :(
x e [Wto 14:25] Inakuś: Nie rozumiem....
x e [Wto 14:27] Kojot: Umbreon za bardzo się na Leada nie nadaje ;Q
x e [Wto 14:28] Kojot: Swampert jest zabójczy. xd
x e [Wto 14:28] Inakuś: Czekaj... Czekaj... Skąd wiesz, że miałam Umbreona?
x e [Wto 14:29] QuerryPass: Oj Inaka ^^ Powinnaś zacząć czytać xD
x e [Wto 14:30] Inakuś: Czytam xD Czasami... Ale już nigdy nie zagram z zakazem używania Leftovers i innych podobnych xD
x e [Wto 14:30] QuerryPass: Wow, już jestem 10 w rozkrzyczanych :D
x e [Wto 14:31] Kojot: http://www.youtube.com/watch?v=Nyphs28oWUo :q
x e [Wto 14:31] QuerryPass: Mogłaś przynajmniej powiedzieć że masz leftovers to bym też wziął a tak nusiałem zdejmować... ^^
x e [Wto 14:34] Kojot: A ja już 4 ;<
x e [Wto 14:34] QuerryPass: Heh :D
x e [Wto 14:35] QuerryPass: Jeszcze muszę Nena przegonić :D
x e [Wto 14:35] Kojot: Inaka jak nie masz dobrego wodnego, to weź Swamperta. Maron go miał i ledwo go ubiłem.
x e [Wto 14:39] Kojot: Idę grać w MM. Narty.
x e [Wto 15:04] Inakuś: Kojot, to daj Mudkipa xD Nie mam Mudkipa :(
x e [Wto 15:18] Kojot: okey mogę Ci dać w Emeraldach. Noł problem.
x e [Wto 15:20] Inakuś: Ale ja mam HeartGolda na NDS :)
x e [Wto 15:29] Inakuś: Da się słuchac RMF Nippon bez WMP?
x e [Wto 15:41] Blue: Ludzie, back to home!! :D
x e [Wto 15:41] poxer: Cool.
x e [Wto 15:41] Inakuś: Świetnie, a ja nadal na wakacjach xD
x e [Wto 15:49] Sigma 25: Siema Blue
x e [Wto 15:51] poxer: A ja na chacie siedzę. Jadę dopiero 9, na ślub taty :/
x e [Wto 15:56] Blue: Poxer, wspołczucie..
x e [Wto 16:00] Inakuś: U niego przynajmniej coś się wydarzy, a u mnie nuda. Jedyne co było super, to to, że w końcu kogoś pokonałam w Poki :(
x e [Wto 16:02] Blue: Chciałabyś to co on przezywa Moon? Bo ja nie...
x e [Wto 16:03] Inakuś: Tak... Żeby moi starsi się w końcu pobrali, bo szajby inaczej dostanę :/
x e [Wto 16:04] Kojot: Ja za to jadę 15 chyba na wesele Siostry ^^ "
x e [Wto 16:05] poxer: Tylko niestety, tamta to nie będzie moja matka.
x e [Wto 16:06] Inakuś: Ty się tam ciesz, że znasz swojego biologicznego starego :/
x e [Wto 16:06] Blue: Moon: Twoi starzy nie są po ślubie???
x e [Wto 16:07] Inakuś: Nie, a co?
x e [Wto 16:07] Blue: Aha. Czyli rozumiem że ty też miałaś problemy rodzinne .
x e [Wto 16:08] poxer: Inaka: No właśnie nie znam. To nie jest mój biologiczny. Biologiczny wystawił moją mamę gdy jeszcze byłem embrionem... (w pewnym sensie)
x e [Wto 16:10] Kojot: Zobaczymy co z naborem na MG ;Q
x e [Wto 16:11] Inakuś: No to witam w klubie -_-
x e [Wto 16:11] Inakuś: Co zobaczymy, Kojot?
x e [Wto 16:12] Kojot: Wysłałem podanie. Dodatkowo w dzień w który nie miałem pomysłu na Historię. XD
x e [Wto 16:12] Drago: SzałtBoks lepszy niż niejedna telenowela...
x e [Wto 16:14] Inakuś: O nie! Tylko nie to! Czemu ten bałwan musi by sędzią tego meczu?!
x e [Wto 16:14] Drago: ja nic nie sędziuje xD
x e [Wto 16:15] Blue: A kto teraz gra? Apropos, widzieliście wczoraj rozgromkę Chile i Brazylii?
x e [Wto 16:15] Inakuś: Ja połowę, a co? Grają Japońce z tymi z Paragwaju xD
x e [Wto 16:15] Drago: nie widziałem.
x e [Wto 16:15] Inakuś: A sędzią jest Frank De Bleeckere
x e [Wto 16:16] Kojot: A ja nie widziałem. Łe brak TV xd
x e [Wto 16:16] Blue: Bramka za bramką. 3:0 dla Brazylii. Było by 4 tyle że na spalonym.
x e [Wto 16:16] Kojot: HA!. Przywowałem jajo Rayquazy. xd
x e [Wto 16:17] Drago: z tego całego mundialu widziałem 10 minut meczu hiszpanii i szwancarii oraz tyle samo meczu duńczyków z japończykami.
x e [Wto 16:18] QuerryPass: A ja widziałem wszystkie mecze xD
x e [Wto 16:18] Kojot: Chyba sobie jeszcze jedno jajo przywołam xd
x e [Wto 16:19] QuerryPass: Wczoraj sędzia Howard Webb :D
x e [Wto 16:19] QuerryPass: Jak jajo przywołać? o.o
x e [Wto 16:20] Kojot: na gpx, jak masz jakiś specjalny item np: Soul Dew to przywołujesz w Labie jedno losowe jajko Latiasa lub Latiosa.
x e [Wto 16:20] Kojot: Ja mam 1x Enigma Stone (losowa Legenda) ;Q
x e [Wto 16:21] GlossyGem: xP jak oceniacie tego sprita? http://dl.dropbox.com/u/1139466/Risso.PNG
x e [Wto 16:21] QuerryPass: Aha, ja w to nie gram :O
x e [Wto 16:21] QuerryPass: Glossy może być :D
x e [Wto 16:22] GlossyGem: Yhm xP To bohater mojej gry, o! ;p
x e [Wto 16:23] QuerryPass: Ta, fajnie : P
x e [Wto 16:24] QuerryPass: http://iv.pl/images/77140125031676470558.png nudziło mi się xD
x e [Wto 16:26] Kojot: Ha. I Cresselia w Mojej kolekcji ^^
x e [Wto 16:27] QuerryPass: Weź te legendy zostaw xD
x e [Wto 16:27] Kojot: Już zużyłem 2x Enigma Stone ;<
x e [Wto 16:36] QuerryPass: I już nie masz?
x e [Wto 16:37] Kojot: Ne. ;< 2 Legendy przywołałem.
x e [Wto 16:39] QuerryPass: Aha.
x e [Wto 16:46] Legends: Jeśli finał będzie sędziował Webb, to ogłaszam strajk i wyłączam TV : [.
x e [Wto 16:47] QuerryPass: Huehue... :D
x e [Wto 17:17] BeenHakier: On nie ma jaj. A na poważnie - takie treści są dozwolone na PC ?? :P
x e [Wto 17:19] Legends: Prawdopodobnie nie, toteż usuwam : D.
x e [Wto 17:19] poxer: Querry! Na pewno nie takie.
x e [Wto 17:32] QuerryPass: O jezu już dobrze... Chyba każdy miał wychowanie już :D
x e [Wto 17:33] QuerryPass: Albo....?
x e [Wto 17:39] PokeMan: p4key wyprzedza mnie o 11 mieszkańców, w imię świętej wojny kliknij http://rdir.pl/fts3m dziś i jutro, bo następny klik od tej samej osoby, nalicza dopiero po 24 h. Let`s duel and help Me, help We, help PokeCollect :)
x e [Wto 17:51] QuerryPass: Klikać :D
x e [Wto 17:53] Drago: no masz, to nawet ja ci pomogłem (już wcześniej) :P
x e [Wto 18:10] PokeMan: to jeszcze pomóżcie jutro, klikając po 17:00 kiedy minie 24 h :)
x e [Wto 18:13] PokeMan: no, narazie mnie p4 przegania o 5 osób, ale to się nadrobi już raczej jutro :D
x e [Wto 18:19] Drago: oki, jutro podaj tylko linka bo pozapominamy.
x e [Wto 18:58] Rycerz Czesław: Nowy, oficjalny sponsor polskiej kadry w piłce nożnej- Biedronka...
x e [Wto 19:02] poxer: Nie, Netto :P
x e [Wto 19:07] poxer: Riolu = Lucario = Calurio. Pamiętacie?
x e [Wto 19:07] poxer: Zastanawiam się, czy taki powstanie...
x e [Wto 19:08] QuerryPass: Jaki Calurio? o.o
x e [Wto 19:08] Drago: tak, a co?
x e [Wto 19:09] Drago: raczej w to wątpię...
x e [Wto 19:13] poxer: No, spekulacje po tym, jak dali cień Zoroarka.
x e [Wto 19:42] Mistrz mg: Drago, to jak z tym sparingiem? Może być dzisiaj późnym wieczorem? ;d
x e [Wto 20:59] QuerryPass: AAAke nudno :/
x e [Wto 21:00] QuerryPass: Wow jestem przed Legendsem i nie wiele za Nenem :D
x e [Wto 21:10] poxer: Wowo, jestem trzeci O_o
x e [Wto 21:17] QuerryPass: A ja teraz jestem równy z Nenem xD
x e [Wto 21:28] Kojot: OOOO kurde, gram w 1 kolejce z mG a ja nawet jednego poka nie ma :lol: :lol: :lol:
x e [Wto 21:29] Kojot: Trza sprintem coś wymyślić ^^ "
x e [Wto 21:43] QuerryPass: Trudno się mówi ^^ Ależ przypadek...
x e [Wto 21:47] Kojot: Czemu na 1 strzał z Mg. :huh:
x e [Wto 21:52] Kojot: Mam już AŻ 2 poczki. Blissey i Shuckle Odpada. Gyardos nie w tej serii dobry (chyba że na Element Fightera) ale to się słabo sprawdza.
x e [Wto 21:55] Kojot: Już 3. Ale nie mam pomysłu na Electro. xd
x e [Wto 22:11] QuerryPass: Może.... Pika-pika? ^^
x e [Wto 22:11] Kojot: Pikacz w gruncie rzeczy nie jest taki zły, ale lepszy Manetric. Nie wiem czy go nie wezmę na Wakacyjną Lige.
x e [Wto 22:12] Kojot: Najlepiej jak turnieje są na 100. :< Ale mało kto ma na takim lvl'u xd
x e [Wto 22:12] QuerryPass: Weź pika-pika :miau:
x e [Wto 22:13] QuerryPass: lupio właśnie :<
x e [Wto 22:13] QuerryPass: kto chce insekta z sharinganem? ^^
x e [Wto 22:16] Kojot: Maronowi nawet nowego składu się nie chce robić ;/
x e [Wto 22:28] QuerryPass: Hmpf... ^^ LEŃ !
x e [Wto 22:30] QuerryPass: http://iv.pl/images/73341691138591318032.png nowy insekt ^^
x e [Wto 22:32] QuerryPass: co? :D
x e [Wto 22:34] poxer: Z Sharinganem? Nie wyszedł za ładnie, bo oczko nie ma kolorystyki jak insekt. I polecam narzędzie "Perspektywa"
x e [Wto 22:36] poxer: Tzn, oświetlenia.
x e [Wto 22:38] QuerryPass: wiem sharingan nie ma oświetlenia ( nie chciało mi się robić xD )
x e [Wto 22:42] QuerryPass: Ten lepszy? : http://iv.pl/images/83164496969159313018.png
x e [Wto 22:42] Drago: [Dzisiaj 19:42] Mistrz mg: Drago, to jak z tym sparingiem? Może być dzisiaj późnym wieczorem? ;d || dziś już nie dam rady, może być jutro?
x e [Wto 22:49] Kojot: Dobra zmykam Panowie.
x e [Wto 22:50] poxer: MHAUAUA... http://komixxy.pl/uimages...ookyFan_500.jpg
x e [Wto 23:18] Mistrz mg: Drago, pewnie że tak :D
x e [Sro 0:24] poxer: Yyy... http://statichg.demotywat...criss20_500.jpg Patrzcie na tekst w drugiej komórce, i na adresata xD
x e [Sro 7:41] Kaitetsu: Elo all
x e [Sro 8:12] QuerryPass: Elo
x e [Sro 8:12] QuerryPass: Poxer - LoL...
x e [Sro 9:42] QuerryPass: Ale cicho i nUUUdno...
x e [Sro 10:11] Legends: Witajcie wszyscy, zwłaszcza ty, Heniu.
x e [Sro 10:25] Kojot: eło
x e [Sro 10:49] QuerryPass: O w końcu przyszliście :D
x e [Sro 11:00] Inakuś: Yo :*
x e [Sro 11:06] Maron: hi
x e [Sro 11:09] Inakuś: Kurna, na GG nie mogę się zalogować...
x e [Sro 11:10] Kojot: użyj AQQ
x e [Sro 11:20] Inakuś: A co to takiego?
x e [Sro 11:21] QuerryPass: Taki inny komunikator, ale go nie polecam :x
x e [Sro 11:22] QuerryPass: A tak w ogóle to cześć Inakuś :D
x e [Sro 11:24] Inakuś: Yo :* Właśnie wrzucam naszą walkę na YT... Jest w dwóch częściach xD
x e [Sro 11:25] QuerryPass: Heh :D Ale proszę następnym razem nie używaj MoonLight ^^
x e [Sro 11:25] Inakuś: Dobra, zaloguję się z Operki xD
x e [Sro 11:26] QuerryPass: Może dzisiaj będę miał Scizora z eventu :D ( jak przyjdzie ładowarka ) ...
x e [Sro 11:26] Inakuś: Masz pecha. Będę go używała, bo to przydatny ruch xD
x e [Sro 11:26] Maron: czemu nie polecasz? Może nie jest tak wypaśny jak GG, ale nie muli tak
x e [Sro 11:26] Inakuś: Kuffa, z Opery też nie działa -_-
x e [Sro 11:27] Inakuś: Ale ja potrzebuję GG, bo na GG mam wszystkie kontakty xD
x e [Sro 11:27] Maron: jak sie wnerwiasz walnij kojota, mi to pomaga
x e [Sro 11:27] QuerryPass: Omg... ^^
x e [Sro 11:27] Maron: to co za problem przesałć?
x e [Sro 11:27] QuerryPass: Maron, Kojotów nie można bić, sezon minął ^^
x e [Sro 11:28] QuerryPass: Tak w ogóle dzisiaj PokeArt chyba się kończy :O
x e [Sro 11:29] Kojot: Maron sam się walnij w swój pusty łeb. Leniu jeden ;O
x e [Sro 11:29] Inakuś: Istnieje jakiś tutek jak zrobic własnego rendera w Gimpe? Ech, z IE też nie działa... Osioł jeden :/
x e [Sro 11:30] QuerryPass: GG Ci nie działa? ^^ To ściągnij ^^
x e [Sro 11:31] QuerryPass: Co do tutka raczej w to wątpię
x e [Sro 11:31] Kojot: Ja miałem gg, ale mi się potem zaczęło rypać, i mam aqq.
x e [Sro 11:32] QuerryPass: A ja miałem GG już 5 lat temu, i nadal mam ten sam numer :)
x e [Sro 11:32] QuerryPass: A nie, mam nowy bo ostatnio mi padło GG o.o
x e [Sro 11:33] Inakuś: Nie jestem na swoim kompie -_-
x e [Sro 11:33] Inakuś: Ja mam od 4-5 lat ten sam xD
x e [Sro 11:34] QuerryPass: No to co, ściągnij a potem usuń ^^
x e [Sro 11:34] QuerryPass: Co to za problem :)
x e [Sro 11:35] Kojot: Maron zawsze sapie, jak cos nie pójdzie po jego mysli. --"
x e [Sro 11:36] QuerryPass: Trudno się mówi ^^
x e [Sro 11:36] Inakuś: Querry, teraz się zajmuję czymś innym :) I nie mam czasu xD
x e [Sro 11:37] QuerryPass: Jak zwykle ^^
x e [Sro 11:38] QuerryPass: Nie masz czasu, lecz siedzisz na pokecollect ^^
x e [Sro 11:39] Inakuś: Nie mam czasu, bo siedzę na PC i piszę grę :< Proste?
x e [Sro 11:39] GlossyGem: Inakuś ;O Zrobisz dzisiaj grę? ;P
x e [Sro 11:41] Inakuś: A zgadnij? Trochę wyżej coś napisałam, a na razie chyba jesteś pierwszy w kolejce? :O
x e [Sro 11:44] Inakuś: Grywa ktoś może w Trauma Center Under the Knife i wie, jak "zoperować" bombę?
x e [Sro 11:55] Maron: Dięki kojot, wiesz co się stało minutę temu?
x e [Sro 11:57] poxer: Zapraszam, już otwarte! Rejestrujcie się, itd, itd.
x e [Sro 11:57] QuerryPass: Co to za strona?
x e [Sro 11:58] Maron: Jakaś strona poxera który chce się dorobić na fanach Pokemon
x e [Sro 11:59] poxer: Maron: Po pierwsze: forum, Po drugie: Robię to tylko dla PPS'u. Po trzecie: Wchodziłeś? Obejrzałeś dogłębnie?
x e [Sro 12:00] QuerryPass: Robię tylko dla PPS'u || To na huk reklamujesz tutaj? o.o
x e [Sro 12:02] QuerryPass: Ogląda ktoś Detective Conan?
x e [Sro 12:02] poxer: No, a gdzie jak nie na PPS'ie? xD
x e [Sro 12:13] QuerryPass: Ta strona nie wygląda jak forum... ^^
x e [Sro 12:14] Kojot: Aha spoko. Wysyłasz Szlachcica kiedy chcesz i mam Ci wioskę oczyścic, wstać o 6 rano specjalnie dla ciebie żeby wysłać szlachcica. Wysłałem wczoraj. Za mało zbili poparcia - trudno. -_-
x e [Sro 12:15] poxer: Querry: Gdzie ci nie wygląda na forum? Działy są? Shoutbox jest? I fdzie forum nie ma? xD
x e [Sro 12:15] QuerryPass: Czemu wy gracie w plemiona? :O
x e [Sro 12:16] poxer: Kto tu gra w plemiona?
x e [Sro 12:21] Kojot: ja gram. ;z
x e [Sro 12:26] poxer: 2 nowych userów. Szybko idzie
x e [Sro 12:38] QuerryPass: Mam nadzieje ze nie na twojej stronie ^^
x e [Sro 12:40] Inakuś: Na jego xD
x e [Sro 12:43] poxer: Już nawet Legendsiu się skusił xD
x e [Sro 13:04] QuerryPass: to może ja też się skuszę? ^^
x e [Sro 13:04] QuerryPass: Niee, ja potrzebuję specjalne zaproszenie ^^
x e [Sro 13:06] Inakuś: Ode mnie zaproszenie, Querry, wystarczy? Zapraszam cię :*
x e [Sro 13:07] poxer: Ja też cię zapraszam. Może mailem?
x e [Sro 13:08] Inakuś: Kurffa, Debata o tej porze, co miało byc Ranczo :< Zabic polityków :<
x e [Sro 13:10] poxer: Wykastrować tępym młotkiem.
x e [Sro 13:21] poxer: Tesh lupiem Ranczo... :<
x e [Sro 13:27] PokeMan: x e [Dzisiaj 11:27] Inakuś: Ale ja potrzebuję GG, bo na GG mam wszystkie kontakty xD <<< ja mam wszystkie nuemry na kartce spisane, do brulionu z moimi hasłami itp. przez co się o nic nie martwię, jak nie daj boże, coś z kompem się stanie
x e [Sro 13:34] QuerryPass: Ok, Inakuś i Poxer :*
x e [Sro 13:49] poxer: KUR! Ale mam przeciwników na Wakacyjne zawody... :(
x e [Sro 13:56] poxer: MG, Maron...'
x e [Sro 13:59] Inakuś: Kto dzisiaj się pisze na walkę na WiFi?
x e [Sro 14:17] Drago: witam w tym jakże pięknym dniu :D
x e [Sro 14:24] Inakuś: Yoł, Draguś :*
x e [Sro 14:25] Drago: co tam u was?
x e [Sro 14:26] Inakuś: YES! RANCZO BĘDZIE!!!
x e [Sro 14:36] Kojot: poxer, Maron jest cieńki tylko trzeba mieć taktykę. Jak to byłyby 50 lvl'e to on MIałby Swamperta. Sądzę że ma taki squad: Clefable, Wartotle, iii ostatniego poka nie pamietam.
x e [Sro 14:36] Kojot: Trzeba mieć po prostu taktykę i w miarę dobre Pokemony. :q
x e [Sro 14:36] Kojot: Jak nie ma swamperta nie ma się co obawiać ;)
x e [Sro 14:47] Drago: [Dzisiaj 14:36] Kojot: Trzeba mieć po prostu taktykę i w miarę dobre Pokemony. :q || albo szczęście... ja tylko na tym jadę xD
x e [Sro 14:47] GlossyGem: Inakuś - ;d Jakie ranczo?
x e [Sro 14:50] Inakuś: Ranczo - taki serial z Ostrowską, Królikowskim i Żakiem :)
x e [Sro 14:51] GlossyGem: A myślałem, że grę mi zrobisz xD
x e [Sro 14:51] Inakuś: Próbowałam dzisiaj, ale nie dam rady :( Jutro...
x e [Sro 14:52] Kojot: Drago: wiesz, ja mam większego "farta" od Marona, a 2x z nim przegrałem. Ale zawsze od niego dowiaduje się na ostatnią chwilę _-_
x e [Sro 14:52] Kojot: A MG to poprostu ma "perfect" poki, dobrą taktykę i squad. xd
x e [Sro 14:54] Kojot: ostatni pok dylemat - Electrode czy Absol.
x e [Sro 14:54] GlossyGem: No niech Ci będzie... ;\
x e [Sro 14:54] Kojot: New Poczki :O http://serebii.net/blackwhite/pokemon.shtml
x e [Sro 14:55] poxer: Absol.
x e [Sro 14:56] Inakuś: Kojot, ja mam ciekawie - znowu mi przeciwnik (w tej roli Querry) jęczy, że nie pokona Morczka ^^
x e [Sro 14:56] Kojot: z Absola bym mógł zrobić Physicala, ale mam już jednego... Electrode może być ostatnią deską ratunku :O
x e [Sro 14:58] Kojot: Wezmę jednego z nich. Ale nie powiem którego :)
x e [Sro 15:00] poxer: Kodżot, to ty tego nie widziałeś? O_O
x e [Sro 15:03] Kojot: Inaka wziąłbym Umbreona, ale uczy się Moonlight dopiero na 52. ;(
x e [Sro 15:05] Inakuś: Eee, a nie da się przez breeding?
x e [Sro 15:06] Kojot: Nie :(
x e [Sro 15:06] Kojot: przez Breed uczy się Wish.
x e [Sro 15:08] Inakuś: A Roost?
x e [Sro 15:08] Kojot: Nie ta seria :(
x e [Sro 15:09] Kojot: Porównywając z Absolem ma więcej Defy, i się nadaje na Healera.
x e [Sro 15:13] Kojot: Drago dopisz zakaz ruchu Double Team i Mimize. ;q
x e [Sro 15:17] QuerryPass: JEST !
x e [Sro 15:22] Kojot: Co jest?
x e [Sro 15:27] poxer: Załatwił koks/Poka Inaki
x e [Sro 15:38] Kojot: Dobra mam skład. Bardziej do zabawy, zbyt pogmatwany ale jakiś jest. xd
x e [Sro 15:49] poxer: Ja mam dziwny...
x e [Sro 15:50] Kojot: Też mam lekko dziwny. xd
x e [Sro 15:50] poxer: Czy pok może zdobyć podczas walki level 31, a potem będzie mógł grać?
x e [Sro 15:52] Kojot: nie dostaje się expa przy walce przez neta
x e [Sro 15:53] Vabigoon: podczas walki przez neta czyli z innym kolesiem pok nie dostaje expa botq :*
x e [Sro 15:54] poxer: O, na szczęście.
x e [Sro 15:58] poxer: Ubery? WuTyFy?
x e [Sro 16:01] Kojot: Vabik czemu nie grasz :<
x e [Sro 16:03] poxer: O_O
x e [Sro 16:24] Vabigoon: sam nie wiem ;x
x e [Sro 16:30] Drago: jeszcze Cię mogę przyjąć :P
x e [Sro 16:31] Kojot: Dlaczego ja muszę odkładać zawsze wszystko na ostatnią chwilę ? :buu:
x e [Sro 16:37] poxer: Draguś, czemu mam Marona do pierwszej kolejki? Nie mogę się z nim skontaktować. Kojot, ty mieszkasz blisko Marona, nie?
x e [Sro 16:45] Drago: tak wyszło. kolejki pisałem na oślep, aby tylko się zgadzało.
x e [Sro 16:46] poxer: http://4.bp.blogspot.com/...39888796542.jpg
x e [Sro 16:52] Afil: Ohayo ! :D Ja tylko na niedługo, bo na jeden ,,dzień'' przyjechałem do Włocławka ;P Następnym razem zobaczymy się w Piątek, a może sobotę xD
x e [Sro 16:54] poxer: FFFFFUUUUUUUUUU......
x e [Sro 16:56] Drago: Afil chodzi Ci VBA?
x e [Sro 16:56] Afil: Jakiż entuzjazm ! :D
x e [Sro 16:57] Afil: [Dzisiaj 16:56] Drago: Afil chodzi Ci VBA? // Nie, problem nadal jest taki sam.... mam oryginalną Vistę... może to dlatego...
x e [Sro 16:57] poxer: ....CCCCCCKKKK! Ja w domu siedzę... :<
x e [Sro 16:58] poxer: O lol. w 4 godzinki 114 postów na Ultimie xD
x e [Sro 16:58] Drago: ale ja też mam i chodzi bez problemów :/
x e [Sro 16:58] Drago: Pox. = spammmmm.... : P
x e [Sro 17:07] poxer: http://www.pokeultima.pl/images/apel.png
x e [Sro 17:09] poxer: Jak obrazek?
x e [Sro 17:10] Afil: A dwa dni temu byłem na piątym miejscu.... To, że wyprzedzili mnie Nine i Pox o czymś świadczy XD
x e [Sro 17:11] Afil: [Dzisiaj 17:07] poxer: http://www.pokeultima.pl/images/apel.png // Z cenzurą.... Do ****
x e [Sro 17:11] poxer: Nine nic nie pisał, wykasowało ci Shouty
x e [Sro 17:12] poxer: No właśnie, Afil. Zapraszam na PokeUltimę... http://www.pokeultima.pl/
x e [Sro 17:13] Afil: Nooooo tak ! Ale ty sobie po spamowałeś xD Znowu... Czyżbyś gonił Drago ? A i tamte dwa posty mogłeś napisać w jednym poście -.-
x e [Sro 17:13] poxer: Mogłem. Wiem.
x e [Sro 17:15] Afil: [Dzisiaj 17:12] poxer: No właśnie, Afil. Zapraszam na PokeUltimę... http://www.pokeultima.pl/ // Pocałujcie mnie w nos ;P Mój dom jest tutaj i nie zamierzam udzielać się na innym forum o pokemonach. A jeśli odejdziecie to narka ;P Sara i Mati już tak zrobili xD Ale Mati nie ma Internetu T.T Biedny chłopak... 6 miesięcy już się męczy....
x e [Sro 17:15] poxer: :< Ale....
x e [Sro 17:16] Afil: [Dzisiaj 17:15] poxer: :< Ale.... // Ale nic ? Ale co ? Ale gdzie ? Ale dlaczego ? Ale, która opcja ? xP
x e [Sro 17:17] poxer: To chociaż zobacz, i oceń w temacie na PC...
x e [Sro 17:17] Afil: Wiesz.... zawsze masz jakieś ,,Ale'' xP A teraz spadam... wrócę niebawem ! Jakaś godzinka ;P
x e [Sro 17:19] poxer: A myślałem, że mogę na niego liczyć...
x e [Sro 17:19] Afil: [Dzisiaj 17:17] poxer: To chociaż zobacz, i oceń w temacie na PC... // Powiem szczerze - Nie chce mi się... sorry xP
x e [Sro 17:20] Afil: [Dzisiaj 17:19] poxer: A myślałem, że mogę na niego liczyć... // Wiesz... ja też tak kiedyś myślałem...
x e [Sro 17:24] Drago: [Dzisiaj 17:12] poxer: No właśnie, Afil. Zapraszam na PokeUltimę... http://www.pokeultima.pl/ || zaraz dostaniesz warna za łamanie regulaminu forum :P
x e [Sro 17:25] Afil: Tik-tak-tik-tak-tik-tak Eksplozja smaku ! xP Drago, daruj mu, on zawsze ma taką podnietę, ale za tydzień-dwa mu minie, i zostawi to forum :/
x e [Sro 17:26] Drago: no dobra, ostatnio jestem bardzo wyrozumiały xD
x e [Sro 17:27] Drago: na razie wybywam. narka wam.
x e [Sro 17:34] poxer: Afil, 12 złotych w błoto nie wyrzucę...
x e [Sro 17:54] poxer: Ktoś tu jest?
x e [Sro 17:57] Afil: [Dzisiaj 17:34] poxer: Afil, 12 złotych w błoto nie wyrzucę... // Czyżbyś znowu nie mógł normalne napisać tego w jednym Shoucie ? -.- A po drugie - Ta 12 zł, ale tylko na miesiąc ?
x e [Sro 17:59] poxer: Rok
x e [Sro 18:02] PokeMan: 12 zl za domenę
x e [Sro 18:03] PokeMan: BTW Afil, to gdzie teraz jest Sara ?
x e [Sro 18:22] Afil: Nie wiem(Pytanie dotyczące Sary) Aha... nie wiedziałem.... to... mało !
x e [Sro 19:44] Kojot: poxer: Draguś, czemu mam Marona do pierwszej kolejki? Nie mogę się z nim skontaktować. Kojot, ty mieszkasz blisko Marona, nie? Byłem dzisiaj u Marona a czo?
x e [Sro 19:45] Kojot: za to MG ma ze mną gorzej xd. Ani jednego poczka nie mam :huh:
x e [Sro 19:47] poxer: Możesz mu przekazać, żeby choć raz wszedł na GG?
x e [Sro 20:05] Kojot: siedzi na gg ale na niewidoku często
x e [Sro 20:29] poxer: Piszę do niego, i nic
x e [Sro 20:34] Kojot: może teraz zszedł. Nie śpiesz się. ;f
x e [Sro 20:39] Raahal: Ale Wy mnie nie lubicie, za helpera. Fuck Yeah, jestem sławny. Nie bójcie się, vulpi zaraz mi go zdejmie.
x e [Sro 20:43] Kojot: yyyy?
x e [Sro 20:50] poxer: Rahaal: Przymknij się z łaski swojej i spadaj na reva.
x e [Sro 21:08] Kojot: Legends ile masz już Podań?
x e [Sro 21:13] Legends: Dużo : D. Klikaj ktoś na jajo w sygnie bo za 5 dni sie rozwali... >.<
x e [Sro 21:24] Kojot: za 5 dni i 2H xd
x e [Sro 21:57] Kojot: Legends możesz się zrewanżować i odklikać :L
x e [Sro 22:16] Kojot: Paqo weź udział w Lidze Pokemon :|
x e [Sro 22:38] Kojot: Vabi a Ty czemu nie bierzesz udziału ? :F
x e [Sro 22:40] Vabigoon: dunno
x e [Sro 22:40] Kojot: czyli ? =|
x e [Sro 22:42] Vabigoon: czyli nie wiem... może dlatego że mam dsa i nie lubię zbytnio grać na emu na kompie ;< ?
x e [Sro 22:42] Vabigoon: może dlatego że w poki ostatnio nie grywam -_-
x e [Sro 22:45] Kojot: Aha. =|
x e [Sro 22:46] Vabigoon: ale nie martw się Kojotku :> specjalnie dla ciebie wystartuję w nastepnym turnieju tylko mi musisz powiedzieć kiedy będzie :D
x e [Sro 23:01] Vabigoon: ja wyjezdzam jutro rano wiec sie z wami zegnam :< pa moje koffane forum!
x e [Sro 23:13] Kojot: Następny w Sierpniu :P Raczej. Dobra też zmykam.
x e [Wczoraj 1:03] Drago: branoc
x e [Wczoraj 10:49] piecka21: dziendoberek xD
x e [Wczoraj 10:52] Sara: Siemka
x e [Wczoraj 11:02] DominLoL: NOWE PZG NA FORUM! ROZDZIAŁ XXVIII! 1 000 SŁÓW! ZAPRASZAM
x e [Wczoraj 11:08] Hardzik: Siema klikajcie w moje pokemony w sygnaturce Pplis :] Jak chcecie zebym wam klinkal tez to pisac na pw
x e [Wczoraj 11:09] DominLoL: od tego jest specjalny temat w fancenterze
x e [Wczoraj 11:14] Hardzik: a dokladniej?
x e [Wczoraj 11:42] Maron: Złapała je wszystkie! 5456 pokemonów!
x e [Wczoraj 11:42] Maron: http://niewiarygodne.pl/g...uinnessa-ostatn
x e [Wczoraj 11:43] Maron: http://niewiarygodne.pl/k...,kategoria.html
x e [Wczoraj 11:43] Maron: ranyy!
x e [Wczoraj 11:43] Maron: http://i.wp.pl/a/f/jpeg/24798/pokemon_AP.jpeg
x e [Wczoraj 11:43] Maron: nareszcie
x e [Wczoraj 11:47] Maron: Vabi, to coś dla ciebie.
x e [Wczoraj 12:01] Blue: Maron, zgłupiałeś?
x e [Wczoraj 12:07] poxer: Znam tą dziewczynę. Ze zdjęć, ofc. Zebrała najwięcej Pikaczów, a ja mam tylko jednego :<
x e [Wczoraj 13:18] poxer: JA PIERDO..... 1000 post!
x e [Wczoraj 13:21] Legends: A drugi tysiąc w archiwum oznaczony jako spam : ). Gratki, poxer.
x e [Wczoraj 13:28] poxer: Domin, bez komentarza... >.<
x e [Wczoraj 14:11] DominLoL: JR? jestem rolnikiem? nie musiałeś się przyznawać :D
x e [Wczoraj 15:23] Kojot: Siemka.
x e [Wczoraj 15:33] Mamed2010: Elo elo 320 :>
x e [Wczoraj 15:44] Kojot: trza wyczyścić kompa CClenerem
x e [Wczoraj 15:49] Kojot: i zabieramy się za breeding ^^ "
x e [Wczoraj 17:09] GlossyGem: >.> Żalem trochę jest wycinanie linka do moje audycji... do radia w necie =,='
x e [Wczoraj 17:13] Drago: pfi, jest to reklama, a od reklam jest specjalny dział. odsyłam do regulaminu forum.
x e [Wczoraj 17:15] GlossyGem: xd to nie reklama
x e [Wczoraj 17:16] GlossyGem: reklamą byłoby to, gdybym zrobił super cul pokemonowe forum i spamował linkami w szołcie. A to jest tylko pokazanie mojej audycji xP
x e [Wczoraj 17:48] Drago: dosyć tej farsy GlossyGam(e over). taki z ciebie cwaniaczek? to napisz mi kartkę z wakacji.
x e [Wczoraj 17:52] Heloo: ;3 Jak dasz na znaczek
x e [Wczoraj 18:10] titiz4343: Cześć wszystkim.Drago kiedy prace z PokeArtu będą poddane ocenie?
x e [Wczoraj 18:14] Drago: to zależy od Marona.
x e [Wczoraj 18:18] titiz4343: aha
x e [Wczoraj 18:38] Kojot: Ma ktoś Shiny Eevee z naturą Bold? Emerald ofc.
x e [Wczoraj 18:50] Drago: nie mam :/
x e [Wczoraj 19:06] Kojot: Ten kto powiedział że z miloticiem jest duż o problemów miał rację.
x e [Wczoraj 19:08] Kojot: Drago a masz jakiś Shiny ? :D
x e [Wczoraj 19:08] Kojot: Ja w WLP będe miał 2 albo 3 Shiny ;D
x e [Wczoraj 19:21] DominLoL: nowe info o V genie w anime, jeśli kogoś to w ogóle ciekawi
x e [Wczoraj 19:34] mentor: jeżeli chodzi o nowy strój asha i nową bohaterkę i apare nowych stworków to ja to wiediząłem już dawno
x e [Wczoraj 19:42] Kojot: Mam zarabisty berry dla Milotica.
x e [Wczoraj 19:43] Drago: [Dzisiaj 19:08] Kojot: Drago a masz jakiś Shiny ? || nie mam.
x e [Wczoraj 19:46] Kojot: Wreszcie go przemienie . :D
x e [Wczoraj 19:56] Kojot: What's? Feebas is Evolving!
x e [Wczoraj 19:58] Kojot: bra zmykam.
x e [Wczoraj 20:32] Sara: Cze
x e [Wczoraj 20:46] Mistrz mg: Kojot: wreszcie! XD czego użyłeś? // Drago, jakby co to w WLP wygrałem 3:1 z Maronem :P
x e [Wczoraj 21:21] Kojot: mg gg.
x e [Wczoraj 21:33] Kojot: Poklikajcie mi w jaja bo mi padną za 6 dni :(
x e [Wczoraj 21:40] Kojot: Mg wejdź na GG :|
x e [Wczoraj 21:47] Drago: Kojot grasz?
x e [Wczoraj 21:51] Kojot: Drago nie dzisiaj. :| Nie mam jeszcze poków. Jutro już myślę że bede miał.
x e [Wczoraj 21:53] Drago: oki, Pox. a Ty grasz?
x e [Wczoraj 21:55] Kojot: Poxer nie będzie grał - ściągnął zła wersję FR i nie da się zapisać przez gre.
x e [Wczoraj 21:55] Kojot: Proponowałem mu że mu dam Poki jakieś, ale on nie chce ;/
x e [Wczoraj 21:55] Drago: szit... ale mg ze mną zagra i mnie rozwali : /
x e [Wczoraj 21:56] Drago: kurde, poszedł sobie :(
x e [Wczoraj 21:58] Kojot: Jak przyjmiesz dobrą strategię to moze nie będzie tak źle :D
x e [Wczoraj 21:59] Drago: moja strategia jest najlepsza xD a jest nią liczenie na cud...
x e [Wczoraj 22:02] Drago: problem w tym, że rzadko się sprawdza ;/
x e [Wczoraj 22:02] Kojot: no to nie wiem czy wygrasz. Ja np; przy walce z Maronem w poprzednim PT użyłem, only Hypnosis ^^ "
x e [Wczoraj 22:04] Drago: aha -_-
x e [Wczoraj 23:52] poxer: http://cstrips.bitstrips.com/XVNH_RJ19.png ^^
x e [Dzisiaj 0:04] piec: Okejka dla Raahala za umiejętne zamknięcie ryja pokrzywdzonym z PokeCollect ^^
x e [Dzisiaj 0:08] Drago: w sensie, że komu?
x e [Dzisiaj 0:09] piec: Głównie o Legendsa chodzi. Siema admin.
x e [Dzisiaj 0:10] Drago: aha. siema user :P
x e [Dzisiaj 0:11] piec: Ile banów?
x e [Dzisiaj 0:18] poxer: piec, błagam. zamknij się już.
x e [Dzisiaj 0:19] Drago: w jakim sensie? (już nie kontaktuje)
x e [Dzisiaj 0:27] Drago: hmm, odnoszę wrażenie, że pomimo tego, iż wykonuję tylko swoją robotę najlepiej jak potrafię i nie mieszam się w kłótnie co poniektórych ludzi to zostałem wmanewrowany w jakąś dziwną wojnę
x e [Dzisiaj 0:30] Drago: a najlepsze jest to, że niektórzy nas odbierają w pewien stereotypowy sposób jakby nie mogli przeczytać pewnego zdania na dole strony...
x e [Dzisiaj 0:33] piec: Masz jakiś problem dzieciaczku?
x e [Dzisiaj 0:34] Drago: och witaj kolego z przedszkolnej ławki.
x e [Dzisiaj 0:36] piec: Zjadłbym se teraz takiego przedszkolnego obiadka.
x e [Dzisiaj 0:38] Drago: zaiste to musi być pyszne danie...
x e [Dzisiaj 0:38] piec: Nie mów, że do przedszkola nie chodziłeś -,-
x e [Dzisiaj 0:40] Drago: a no tak wyszło, że nie musiałem.
x e [Dzisiaj 0:41] piec: To musisz mieć smutne życie.
x e [Dzisiaj 0:43] Drago: a wcale, że nie.
x e [Dzisiaj 0:44] poxer: Nie musiał być uczony nieodpowiednio do swojego wieku, jak inni.
x e [Dzisiaj 0:47] piec: Na pewno tak. Śniadanko, obiadki, podwieczorek, spanie. Haj lajf.
x e [Dzisiaj 7:53] Sara: Cze
x e [Dzisiaj 9:04] NineTaili: AVE CIPSOFT!
x e [Dzisiaj 10:49] Legends: Cześć... Też jesteście półprzytomni? x_o
x e [Dzisiaj 10:55] QuerryPass: Nie, ale cholernie mnie gardło boli ;/
x e [Dzisiaj 11:19] PokeMan: x e [Dzisiaj 0:40] Drago: a no tak wyszło, że nie musiałem. <<< Ja też, przedszkole oznacza, że rodzic nie kocha dziecka i w ogóle, to nie jest wychowanie, tylko nocowanie dzieciaka w domciu, a wychowują rówieśnicy ewentualnie p. Krysia z monopolowego czy Krysia z książeczkami i leżakowaniem...
x e [Dzisiaj 11:32] Sara: [Dzisiaj 10:49] Legends: Cześć... Też jesteście półprzytomni? x_o /// Ja tak
x e [Dzisiaj 11:35] poxer: Tak, jesteśmy. O, Sara!
x e [Dzisiaj 11:51] NineTaili: [..], [...]. [...], [...]
x e [Dzisiaj 11:53] poxer: Spamer.
x e [Dzisiaj 11:56] Drago: PokeMan: Ja też, przedszkole oznacza, że rodzic nie kocha dziecka i w ogóle, to nie jest wychowanie, tylko nocowanie dzieciaka w domciu, a wychowują rówieśnicy ewentualnie p. Krysia z monopolowego czy Krysia z książeczkami i leżakowaniem||bardzo daleko posunięta teza, ale jest w niej trochę racji.
x e [Dzisiaj 11:57] piec: Piękny pogląd PokeManie. Czyli rodzice wysyłają cię do szkoły, bo są za głupi, żeby cię nauczyć? Ja jakoś chodziłem do przedszkola, albowiem rodzice musieli pracować i nie narzekam na brak miłości, także zamknij ryj, jeśli łaska panie PokeMan.
x e [Dzisiaj 11:57] Drago: a po za tym witam was!
x e [Dzisiaj 11:57] Kojot: Cze.
x e [Dzisiaj 11:58] piec: Siema.
x e [Dzisiaj 12:08] DominLoL: PRZEDOSTATNI XXIX ROZDZIAŁ PZG NA FORUM! DZIŚ O 15 OSTATNI ROZDZIAŁ!!! ZAPRASZAM!!!
x e [Dzisiaj 12:10] Legends: O kurde. Nareszcie koniec! Koniec z reklamami i rozdziałami... Y E S S S S!
x e [Dzisiaj 12:10] Legends: Domin, prawda że nie planujesz drugiego tomu? : D
x e [Dzisiaj 12:11] poxer: Planuje.
x e [Dzisiaj 12:13] Legends: Kurde, a już miałem nadzieję : O. Trzeba będzie wytrzymać okrzyki reklamy na shoucie znowu. Ech...
x e [Dzisiaj 12:14] piec: To naruszenie netykiety. Ja już bym banował ;3
x e [Dzisiaj 12:15] poxer: Trzeba, ale PZG jest klimatyczne. WIEM!
x e [Dzisiaj 12:26] DominLoL: no, spokojnie tydzień przerwy przed drugim tomem
x e [Dzisiaj 12:27] DominLoL: ok, spadam, o 14:30 wracam, c yea
x e [Dzisiaj 12:59] piec: Syfiasty ten PZG. Nie wiem po uj ten rozgłos.
x e [Dzisiaj 13:09] poxer: Piec, mam wrażenie, że ty po prostu jesteś tu dla flejmów...
x e [Dzisiaj 13:11] piec: Po części. Jednocześnie jestem intelektualną stroną tego forum.
x e [Dzisiaj 13:14] Drago: heh, twoją skromnością idzie obdzielić cały świat
x e [Dzisiaj 13:16] poxer: Intelektualną? Nie powiedziałbym. Może kłótliwą. ^^ Nie, kłótliwy to jest Rah.
x e [Dzisiaj 13:19] piec: Że jadę po wszystkim to jedno. Że spokojnie przewyższam poziomem inteligencji 99% forum to drugie.
x e [Dzisiaj 13:20] poxer: 98%. :P
x e [Dzisiaj 13:20] Drago: cóż, zawsze twierdziłem, że człowiek inteligentny to taki który potrafi zachować umiar... jak widać nie wszyscy potrafią...
x e [Dzisiaj 13:21] poxer: Wiemy... :/
x e [Dzisiaj 13:22] piec: Powiedzmy, że tu daję upust swoim emocjom. Gdzie indziej jestem grzeczny.
x e [Dzisiaj 13:22] poxer: Aha.
x e [Dzisiaj 13:27] piec: Ależ sztywno to zabrzmiało, co się ze mną dzieje.
x e [Dzisiaj 13:56] DominLoL: doroślejesz? na przykład?
x e [Dzisiaj 14:03] emachel: on? o_O prędzej by zjadł swoją lateksową lalkę z sexshopu niż wydoroślał...
x e [Dzisiaj 14:13] DominLoL: a skąd ty wiesz że te lalki są z latexu?
x e [Dzisiaj 14:14] Drago: pewnie sam mu taką sprezentował :P
x e [Dzisiaj 14:16] Kojot: Nie wiem jak Wy, ale jak wejdę w Nabór na MG, Nod blokuje jakiś adres....
x e [Dzisiaj 14:19] DominLoL: to go wyłącz, po problemie
x e [Dzisiaj 14:20] Kojot: no nie wiem. Ostatnio na kreskówce była jakaś reklama i trojana wykrywał. ;z
x e [Dzisiaj 14:26] DominLoL: nod jest troche za czuły.
x e [Dzisiaj 14:27] Kojot: Nie wiem |D Od 3 lat używam go, i nie ma problemów. :3
x e [Dzisiaj 14:31] DominLoL: to po hu narzekasz?
x e [Dzisiaj 14:35] Kojot: W sumie racja '-'
x e [Dzisiaj 14:35] Kojot: Na pół przytomny jestem dzisiaj. Nie wiem czy to taki dzień '-'
x e [Dzisiaj 14:57] NineTaili: roger that.
x e [Dzisiaj 15:00] DominLoL: OSTATNI ROZDZIAŁ PZG TOMU I NA FORUM!
x e [Dzisiaj 15:05] Kojot: Już komęt xd
x e [Dzisiaj 15:07] PokeMan: x e [Dzisiaj 15:00] DominLoL: OSTATNI ROZDZIAŁ PZG TOMU I NA FORUM! <<< OSTATNI ODCINEK POOKEMONÓW Z DUBBINGIEM Z STARYMI AKTORAMI, BYŁ WCZORAJ ! OD JUTRA DROJEWSKI I SPÓŁKA
x e [Dzisiaj 15:09] DominLoL: co?! jak to?! NIEEE!!!a op śpiewa facet czy baba?
x e [Dzisiaj 15:15] PokeMan: Zasadnicze fakty: Darek mi pisze, że nic nie wie, p.Klimek dość dziwnie się wobec mnie wczoraj zachował, przy 2 serii Aaron Stone i Zake & Luther nastąpiła zmiana studia, przez co w tym drugim, będziemy mieli kompletnie inne głosy ( źródło info - Paweł Ciołkosz, który jest nowym Zake`em ), przy AS trochę głosów zachowano. Oczywiście, zmiana z Eurocom ( AS ) i Katowic ( Z&L ) na SDI czyli dawny Sun który robił s10. Czy wszystko jasne ?
x e [Dzisiaj 15:17] PokeMan: Teraz zastanówmy się, że gdyby to był Eurocom, to Daru winien o tym trąbić, tak jak przy s11, czy tak jest ? Sami wiecie...
x e [Dzisiaj 15:19] PokeMan: przy takiej 6 serii ( 2006 r. ), na kilka mies. przed premierą, na Vall już znano nazwiska aktorów itp. , tymczasem przy s12 jest kompletna cisza.
x e [Dzisiaj 15:19] DominLoL: SZLAK! DOBRE SERIALE ZAWSZE UMIEJĄ ZRYPAĆ! dzięki za info poke, masz RC'a jakby ci
x e [Dzisiaj 15:20] PokeMan: Oczywiście, dzisiaj rano, przyszła mi do głowy, jeszcze pewna szaleńcza możliwość, ale co to było powiem jutro, jeśli się sprawdzi.
x e [Dzisiaj 15:22] PokeMan: Możliwe też, że to świadoma zagrywka Daru, abym się kompromitował na forach, gdy jutro się okaże, że jednak wszystko jest dobrze. Tego też nie można wykluczyć. Jednak, nie sądzę, bo on by wtedy stracił moje zaufanie i zapewne kilku osób także.
x e [Dzisiaj 15:25] PokeMan: Nowe głosy Z&L można już posłuchać, w reklamówce która jest na kanale DXD YT, a sama 2 seria startuje 17 lipca < jak kogoś to interesi.
x e [Dzisiaj 15:32] PokeMan: http://www.youtube.com/watch?v=hR_TCeU0IAk <<<znalazłem tą reklamę, jeśli oglądacie Z&L to chyba słyszycie różnicę.

Sygnatura użytkownika
<<< Wyprodukowano na moje zlecenie przez DominLoL Corp.

PPS: Byłem redaktorem na Pokemon Valhalli (2008 - 14 listopad 2009 oraz 23 grudzień 2010 - styczeń 2011) i śp. PokeSerwis.pl (2009-10). Adminem na śp. PokeMedia (2006-08), śp. PokemonPowrót (2008), śp. PokeShadow (2008), śp. PokePlanet2 (2008), śp. PokemonMasters (2009), śp. PokemonBeta (2009), śp. PokeLand (2009-10) i innych mniejszych. W latach 2009-10 kierowałem popularnym forum śp. PokeRang, a od 28 lipca 2010 do 31 listopada 2011 r. byłem Pomocnikiem (działy o Anime i PPS) na Pokemon Valhalla Forum (PVF). W 2011 r. reaktywowałem stronę Pokemons, którą opuściłem 31 listopada 2011 r.. Na PokeCollect od 2009 r. (z przerwami kilkumiesięcznymi) jestem adminem.

Biorę sobie do serca tylko jeden zwyczaj Amerykanów - chwalenie się na potęgę. Widocznie to działa, skoro są potęgą. Święta Trójca : Daru, AtoMan i PokeMan - walczą o Polski dubbing Pokemon.
Relacja z wizyty delegacji (m in. ja) Pokemon Valhalli na polskich nagraniach 11 sezonu Pokemon. >>http://pokemony.com/pokem...polskiej-wersji

Linki podane w sygnaturce, służą jedynie celom informacyjnym i edukacyjnym.

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Szablon savePokeCollect stworzony przez Raika/Perry. Statystyki
Internetowe RPG - gry MMO i MMORPG online TOP50 Gry Pokemon Valhalla AntyGaming”PokeSerwis Tylko Lati
Pokemons.tnb.pl pokemon special Pokemon Trainer
Dream League
Topsites FireChao TopsitesPPN Top 50 Forum Topsite

Wymiana buttonami z PokeCollect
Forum wykorzystuje cookies, tak jak każde inne w internecie, w tych samych celach (reklamy, statystyki, ustawienia). Przeglądarką możesz regulować warunki przechowywania cookies.