POKECOLLECT.net.pl - Oficjalne forum strony DomixPokemon.pl
Zarejestruj
Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Ulubiony partner
Autor Wiadomość
Szymb 
Nosi czapkę Asha
*derp*



Wiek: 24
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 1179
Skąd: Sinnoh
Kontakt:
Wysłany: 5 Styczeń 10, 16:42   

A co, to źle? Po prostu odkopuję temat, na innych forach wręcz nakazane jest to robić!

Sygnatura użytkownika















[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X530wfqAjTk[/youtube]




 
     
Blue 
Powoli się wkręca



Dołączyła: 13 Gru 2009
Posty: 623
Kontakt:
Wysłany: 5 Styczeń 10, 17:00   

Ulubiony partner?? Cyndaquil... bo lubię jego ataki xD

Sygnatura użytkownika
Podziękowania

Nenloth- za wszystko, za nasze wspólne rozmowy na GG, plotki i inne zabawne fikusy. Mogę ci wszystko powiedzieć ze wszystkiego się zwierzyć. :*

Legends - tobie też się należy choćby za wspólne chęci przeróbki forum. No i za te gadki na GG :*

Vabi i Drago - Was pierwszych poznałam. Vabi za nasze rozmówki na GG :D Drago za całokształt :*

DominLol - Tu jest za co dziękować. Porady dotyczące gier itp. ale też bardziej osobiste rozmowy. Korektorowanie PZG, i jedna mała rzecz, której nigdy nie zapomnę :*
 
     
Rennossa
Gapa, gubi PokeBalle
...wolę swoją...



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 218
Skąd: z Floaromy
Wysłany: 8 Styczeń 10, 14:45   

Dokładnie-Pachirisu http://www.serebii.net/pokedex-dp/417.shtml.
Mój ulubiony partner to....yyyy...ummmm...nie zwracałem na to uwagi, prawie ich nie używałem xD .

Sygnatura użytkownika
 
     
Inaka 
Myśli, że jest PRO
SnazzyShipper



Wiek: 25
Dołączyła: 05 Lis 2008
Posty: 1793
Skąd: Stettin an der Oder
Kontakt:
Wysłany: 11 Styczeń 10, 08:19   

Tjaaa, Blue, tylko dziwne, że nie widziałam go w partnerach tej gry xD
Mój? Pachirek, of course xD Ma przydatną PokeAsystę, ma fajny ogon i wydaje takie słodkie piski przy Rank Upie xD

Sygnatura użytkownika
Cytat:
Ja się zastanawiam ValadiN. Ty innych tak wyzywasz a nie dostajesz warnów;o Jesteś bogiem?:o ~ wypowiedź QuerryPassa

Cytat:
[Dzisiaj 11] Nexus DominLoL: co to ten cały legwan? czy jest to smaczne ]








Dziękuje wszystkim osobom na PC, za to, że są.
Dziękuję Nenlothowi - za super grę, której chyba nigdy nie zapomnę, rozmowy na GG oraz ogólnie za bycie xD
Dziękuję Dominowi - Nie wiem, kiedy odwzajemnię to Premium na dA, ale to było wspaniałe. Twoja gra również nie była zła, chociaż miała wzloty i upadki. No i pisz dalej *w* (będę cię nękać xD )
Dziękuję Blue/Belli - także za grę na PBF, która może nie była długa, ale fajnie się bawiłam xD
Dziękuję Poxerowi i Skejtowi - za rozmowy na GG, zaczepki na mordoksiążce, Poxowi dodatkowo za nocne wymiany SMS-ów (które poszły się bujać wraz z awarią telefonu [*]). Było super, dzięki ;w;
Dziękuję też innym osobom, których nie wymieniłam - niestety, jest limit znaków -_-
 
     
norbert1915 
Bug Catcher
Kocham POKEMONY


Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 326
Skąd: z regionu Kanto
Kontakt:
Wysłany: 4 Marzec 10, 19:54   

ja uwarzam że munchlax najlepszy od poczatku do konca gry mi toważyszył bardzo jest spox >> :)

Sygnatura użytkownika

 
     
Lexio 
Bug Catcher



Wiek: 26
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 280
Skąd: Krakow
Kontakt:
Wysłany: 4 Marzec 10, 19:56   

pachirusu.bardzo wygodnie mi sie nim przechodzilo cala gre

Sygnatura użytkownika
Pokemony gora!!!!!!!!!!!!!
 
     
Malp@ 
Gapa, gubi PokeBalle
lol



Wiek: 25
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 112
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 29 Kwiecień 10, 08:39   

Pachirisu wszystkich paraliżuje

Sygnatura użytkownika
malp@ rzadzi
 
     
Tommy 
Bug Catcher
aka tom455



Wiek: 26
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 369
Skąd: z okolic komputera
Kontakt:
Wysłany: 29 Kwiecień 10, 08:49   

Snower, silna asysta i w dodatku typ lodowy.

Sygnatura użytkownika
Nowi userzy to spamerzy,
Średni userzy to lamerzy,
a Starzy userzy to szpanerzy,
Czyli normalny jest tylko Henio :D

by QuerryPass

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Szablon savePokeCollect stworzony przez Raika/Perry. Statystyki
Internetowe RPG - gry MMO i MMORPG online TOP50 Gry Pokemon Valhalla AntyGaming”PokeSerwis Tylko Lati
Pokemons.tnb.pl pokemon special Pokemon Trainer
Dream League
Topsites FireChao TopsitesPPN Top 50 Forum Topsite

Wymiana buttonami z PokeCollect
Forum wykorzystuje cookies, tak jak każde inne w internecie, w tych samych celach (reklamy, statystyki, ustawienia). Przeglądarką możesz regulować warunki przechowywania cookies.