POKECOLLECT.net.pl - Oficjalne forum strony DomixPokemon.pl
Zarejestruj
Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Conquest
11 Listopad 15, 12:32
Pokemon Uvopia Version
Autor Wiadomość
Shadi 
Gapa, gubi PokeBalle
Cienisty User



Wiek: 28
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 113
Skąd: Warszawa
Kontakt:
Wysłany: 19 Sierpień 10, 11:23   Pokemon Uvopia Version


Pokemon Uvopia Version to gra tworzona w programie rpg maker xp.
Opowiada o losach młodego trenera pokemonów, który rusza w swoją podróż z nadzieją, że uda mu się odnaleźć zaginionego ojca. Jak się później okazuje, to zadanie wcale nie jest takie proste. Oprawa graficzna gry oparta jest na stylu gier czwartej generacji(DPP/HGSS). Część grafik takich jak charsety postaci zostały utworzone samodzielnie. Wszystkie systemy w Pokemon Uvopia Version są imitacją tych, które występują w oryginalnych produkcjach - zostały stworzone samodzielnie za pomocą zdarzeń,lub na podstawie skryptów znalezionych w internecie


Podczas swojej wyprawy badawczej ojciec bohatera/ki zostaje zaatakowany przez Mitycznego Pokemona. Policja poinformowała o tym żonę mężczyzny. Bohater/ka postanawia wyruszyć we własną podróż pokemon i go odnaleźć. Na jego/jej drodze staje coraz więcej przeszkód. Samounicestwienie Arceusa przyczyniło się do furii legendarnych pokemonów. Gdy do akcji wkracza Team Skyar wszystko komplikuje się jeszcze bardziej. Zagłębiając się coraz bardziej w sprawę bohater/ka sam już nie wie co ma robić. Po której stronie ma stanąć, żeby osiągnąć swój cel? Czy zwycięży zło? Tego wszystkiego dowiecie się grając w Pokemon Uvopia Version!



+
Nowy region, postacie i historia.
Możliwość walki po stronie Team Skyar
Sporo systemów z oryginalnych gier
Możliwość wyboru płci
-
Mechanika walki z RPG Makera (Wszyscy walczą ze wszystkimi, ilość ataków nieograniczona, SP zamiast PP)
Brak pokemonów z piątej generacji.
Brak pokemonowych menusów.

Mapy
Miasteczko Trago
Droga 1
Miasteczko Pirsel
Droga 2
Miasteczko Fourte
Droga 3
Miasteczko Grania
Droga 4
Droga 5
Miasto Hount
Droga 6
Miasteczko Iris
Miasteczko Sounto
Droga 7
Miasto Volter
Droga 8
Miasteczko Altoir
Droga 9
Droga 10
Miasteczko Gallo
Droga 11
Miasto Helko
Droga 12
Droga 13
Miasteczko Hintyeach
Droga 14
Droga 15
Liga Pokemon
Obóz Prehistorycznych Pokemonów
Piaszczysto-Górska Droga
Las Relips
Strefa Safari
Magmowyspy
Wyspa Heneta
Wyspa Wybrańców
Inne Screeny
1
2
3
4
5
6
Ekran Tytułowy



Główni bohaterowie gry. Nie ważne kogo wybierzesz, i tak przyjdzie ci się kilka razy spotkać z bohaterem płci przeciwnej. Każde z tych spotkań zaowocowane będzie otrzymaniem cennych wskazówek i oczywiście - walką pokemon! Nie raz otrzymamy też od niej/go cenną pomoc w poszukiwaniu zaginionego ojca.

Drahe to wredny bufon, który ciągle nam dokucza i przeszkadza. Chęć odgrywania się na nim jest jednak dla nas jak doładowanie do wielu nowych treningów! Pokażemy mu nie raz, że fakt iż pochodzi z regionu Hoenn i to jego druga podróż w niczym nam nie przeszkadza, żeby go pokonać!

MaTe to postać z gry Pokemon Elements. MaTe był przyjacielem Heneta i to właśnie od niego się o nim dowiadujemy. MaTe jest człowiekiem z natury dobrym i to dzięki temu, oraz dobrej woli Arceusa ocalał katastrofę regionu Taken. Od tego czasu MaTe wiedzie żywot podróżnika, w nadziei ponownego spotkania Heneta, oraz znalezienia miejsca dla siebie na świecie.

Team Skyar to tajemnicza organizacja przestępcza pracująca w regionie Venan. Nie jeden raz przyjdzie nam stoczyć pojedynek z tymi przestępcami. Drużyna składa się z niedobitków pozostałych złych teamów zjednoczonych przez Uramusa.

Uramus to tajemniczy człowiek. Autounicestwienie Arceusa pozbawiło go rodziny. Został przeniesiony na bezludną wyspę, gdzie nauczył się używać pokemonów w walce. Wydostał się z niej przy pomocy swojego bliskiego przyjaciela - obecnego admina Teamu Skyar. W pewnym momencie gry składa nam propozycję dołączenia do jego drużyny. Czy ją przyjmiemy...?

Crav to przyjaciel Uramusa z dzieciństwa i zarazem jeden z adminów Team Skyar. Pomógł on Uramusowi wydostać się z bezludnej wyspy oraz później trafić do miasta Helko. Crav jest pewny siebie – jest w pełni przekonany że plan Teamu Skyar się powiedzie i w związku z tym, lubi się wywyższać że bierze w tym udział i kpi z szarych ludzi mówiąc że są słabi. W walce jednak jest dość prostym przeciwnikiem.

Sneaven to jeden z adminów Teamu Skyar i jego najwierniejszy członek. Kiedyś wiódł spokojne życie na wsi, jednak chciał zostać trenerem pokemonów i stwierdził, że to dla niego o wiele za mało.Postanowił uciec z domu do wielkiego miasta i tam zostać sławnym. Niestety nadmiar obowiązków, które na niego spadły po dotarciu do miasta przytłoczył go. Świat, w którym inni nie są dla niego przyjaźnie nastawieni był dla niego zbyt skomplikowany. Poznał Uramusa i Crava i dołączył do formującej się organizacji Team Skyar.

Mapa Regionu i Venandex

Pełna Wersja Gry:
Dropbox
Multiupload
W archiwum znajdziecie oczywiście grę, oficjalny przewodnik liczący 30 stron i plik czytaj to z listą podziękowań oraz wyjaśnieniem dwóch kontrowersyjnych spraw.
Życzę miłej zabawy.


Ayene
Alucus
Alistar
Blizzard
Boomxbig
Blazaking
Blue Bedrill
Bakura155
chimcharsfireworkd
Chio
C.N.C
Codec
David
Dave.
Dan
Dante
Dewitty
Don Lawride
fukuyama
Fused
Flood
GameBoy
G-olden
GlossyGem
Ginzuishou
help14
Hek-el-grande
IronMan
Jazzwhisky
Joker
Jesse TBPro
Kamikadze333666
Kizemaru_Kurunosuke
klnothincomin
Kuroda-Taiki
Kyle-Dove
lordindy
Myzrael
Moghunter
MaTe
Neo-Spriteman
Newtiteuf
Novus
Pedobear
Poketadek
Pokemon-Diamond
Peeky Chew
Reck
RubiiGameZ
renekokkie
Red-Gyrados
REMY35
RHN
RosmanPK
Reno-s--Joker
Samo, The thief
SeproithSpawn
Skyshaymin96
Shadow-Wolf
SailorWilma
Selwyn
Saurav
Scarexshivaking
Seiyouh
SL249
serebii.net
Spriters Resource
spaceemotion
The english Kiwi
ThePokemonChronicles
Thieffer
WesleyFG
Voomy
Veget@
venom12
YoYo
YukiOnnaManaKistune
zetavares852
zudok125
7GamerMinutes
874521

TEAM
Shadi - Mapper, Eventer, twórca początkowych spritów, stwórca projektu
Pedobear - Wsparcie w dialogach i tworzeniu fabuły.
Voomy - Twórca Spritów
IronMan - Wsparcie w eventach.
Ostatnio zmieniony przez Shadi 16 Czerwiec 14, 21:24, w całości zmieniany 23 razy  
 
     
Poxer 
Nosi czapkę Asha
co ja tu robię



Wiek: 26
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 1641
Kontakt:
Wysłany: 19 Sierpień 10, 16:29   

Shadow Fox, potrzeba ci grafika? :D
 
     
Shadi 
Gapa, gubi PokeBalle
Cienisty User



Wiek: 28
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 113
Skąd: Warszawa
Kontakt:
Wysłany: 25 Sierpień 10, 19:52   

Więc o to Aktualizacja
Oto nowe Mapki:
Obóz prehistorycznych pokemonów:
http://img820.imageshack....cznychpokw.png/
Leśnogórska Droga:
http://img225.imageshack.us/i/lesnogorska.png/
A teraz , chociaż wolałbym tego uniknąc bo to jest wbrew
pozorom niespodziewane wyjaśnię skąd taka zmiana sceneri
, otóż bohater na drodze 03 widząc jak obca mu osoba torturuje
inną , słabszą zareagowuje , i zostanie przeniesiony za sprawą
Celebiego, który jest w posiadaniu owej osoby , do czasów
pradawnych i dodatkowo odmłodzony, no i musi coś zrobic
by powrócic do swoich czasów.
Oto Screeny z części tego Etapu Gry:
http://img835.imageshack.us/i/nowescreensy.png/
I uaktualnione graficznie PokeCenter:
http://img819.imageshack.us/i/centrum.png/
Pragnę też wspomniec że kombinuje z pewnym skryptem który może
w przyszłości umożliwic walkę 1na1 jak w pokemonach!
A i co pewnie zauważyliście , są ramki wokół pasków HP przeciwnika
to element który dodałem niedawno.
Rozpoczynam też pracę nad systemem ewolucji , oraz systemem pór dnia ,
który będzie miał wpływ na świat gry.
I ostatnia wiadomośc:
Otóż mam pewien dylemat , z powodu spritów Liderów , czy będzie je robił poketadek
czy PrinceQ, PrinceQ niewątpliwe staranniej je robi , ale poketadkowe są nawet
oryginalne.Abyście mi pomogli dokonac wyboru , pokażę sprity 1 lidera zrobione przez
poketadka i PrinceQ wraz z opisem lidera, w demie został użyty sprite poketadka z powodu nie dostania overworlda
od PrinceQ.
Oto i karta:
http://img52.imageshack.us/i/lider1.png/

[ Dodano: 23 Listopad 10, 18:58 ]
Baaaardzo spóźnionaAKTUALIZACJA.1wszy post zawiera aktualne mapy i screeny oraz filmiki . Do pobrania jest demo (ALFA1) które zawiera okres gry do 3 odznaki.

Sygnatura użytkownika
 
     
PokeSkate 
Bug Catcher
Hurr derp durr



Wiek: 25
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 499
Skąd: Accumula Town
Kontakt:
Wysłany: 23 Listopad 10, 21:14   

Shadi san!!!! to ja Michi711 z Vallhalli :D

Pomagałem ci razem z I_LIKE_BREAD z atakami :D

Powodzenia i RC na zachęte

Sygnatura użytkownika
Michał Wiśniewski napisał/a:
Kechup z jogurtem, truskawkami i malinami. Kechup zwykle ze wszystkim jest zawsze dobry.


ZAPRASZAM DO FABRYKI!
 
     
Shadi 
Gapa, gubi PokeBalle
Cienisty User



Wiek: 28
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 113
Skąd: Warszawa
Kontakt:
Wysłany: 8 Styczeń 11, 12:18   

Oto nadszedł ten dzień!
Reaktywuje projekt.W ostatnich tygodniach świąt przygotowywałem się do poprawy z geografii i klasówki z chemii,mało zrobiłem w grze.
Teraz skończyłem system ewolucji,wszystkie pokemony do tej pory możliwe w grze mogą ewoluować!Animacja działa na obrazkach i by obrazek jeden był widoczny na drugim tło ewolucji jest półprzeźroczyste.Oto filmik prezentujący ewolucję:
http://www.youtube.com/watch?v=DGU4p9_CeAE
A żebyście się nie znudzili przygotowałem dla was również filmik z jednej (dotychczas pokazana tylko jedna) retrospekcji z przeszłości Uramusa , Bossa teamu skyar.
http://www.youtube.com/watch?v=Ao_Kf2KRfsU
Kolejną bardzo ważną sprawą jest demo gry.Poprawiłem w nim większość błędów nie bezpośrednio związanych z przejściem gry , ale takich mniej istotnych brawa należą się tu Czeliossowi który mi bardzo pomógł testując grę, poza tym udało mi się opanować sytuację z instalatorem(nie wiedziałem że plik RGSSAD nie wypakowuje się do końca , bo testowałem grę używając jeszcze nie zapakowanego projektu),używając metody pewnej osoby z pokecommunity.Niestety musiałem to i owo w skryptach pozmieniać,wobec czego niektóre systemowe menusy są po angielsku,postaram się to w najbliższym
czasie zmienić.Błędów z blokowaniem mimo zastosowania się do rad Soriego nie udało mi się naprawić ale demo spokojnie da się przejść.
Oto link do działającego dema(jest w 1części więc nie powinno być kłopotu z rozpakowaniem.)Mam nadzieje że wszyscy którzy mieli problem z poprzednią wersją ściągną je.
http://dl.dropbox.com/u/1...nUvopiaDemo.rar
Obiecywałem nowe mapy nieprawdaż? To na razie tylko jedna mapa , bo byłem w dużej mierze zajęty innymi sprawami , ale myślę że w stosunku do obecnego zastoju w tym dziale to dużo.
Oto droga 07:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Route07.PNG
Do następnej aktualizacji.Postaram się by teraz były w miarę regularne.
Ostatnio zmieniony przez Shadi 15 Styczeń 11, 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Tommy 
Bug Catcher
aka tom455



Wiek: 28
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 369
Skąd: z okolic komputera
Kontakt:
Wysłany: 8 Styczeń 11, 19:02   

Super, fajnie, że się to wszystko rozwija! :D
BTW Na pewno wszystko prawidłowo wrzuciłeś? Po włączeniu pokazuje się error 34 -_-

Sygnatura użytkownika
Nowi userzy to spamerzy,
Średni userzy to lamerzy,
a Starzy userzy to szpanerzy,
Czyli normalny jest tylko Henio :D

by QuerryPass

 
     
Shadi 
Gapa, gubi PokeBalle
Cienisty User



Wiek: 28
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 113
Skąd: Warszawa
Kontakt:
Wysłany: 15 Styczeń 11, 20:09   

Na szczęście i to udało mi się naprawic,chociaż nie ukrywam musiałem się pomęczyc.
Oto link: http://dl.dropbox.com/u/1...nUvopiaDemo.rar

Sygnatura użytkownika
 
     
DarkShadon
Pewnie nie zna PokeMana


Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 5
Wysłany: 31 Styczeń 11, 18:25   Re: Pokemon Uvopia Version

Kod:
[center][color=#800080][img]http://dl.dropbox.com/u/10678415/uvopialogo.png[/img]
(Grafika: DPP/HGSS)[/color][/center]

[center][b]Witam!
Po praktycznie zerowym sukcesie Pokemon Elements
i
jednoczesnym docenieniem projektu przez
parę osób i recenzenta Noruja
pomimo niewysokiej oceny
postanawiam zabrać się za kolejny projekt![/b][/center]
[color=#000080][b][size=16]Fabuła[/size]
Podczas swojej wyprawy badawczej, ojciec bohatera/ki został zaatakowany przez legendarnego pokemona. Policja poinformowała o tym żonę mężczyzny. Bohater\ka gry postanawia wyruszyć w swoją podróż pokemon i go odnaleźć. Podczas swojej przygody spotyka go mnóstwo dziwnych rzeczy. W niedalekiej przyszłości ma miejsce fala kataklizmów. Autounicestwienie Arceusa przyczyniło się do furii legendarnych pokemonów. Kiedy do akcji wkracza Team Skyar los bohatera\ki staje pod znakiem zapytania. Po, której stronie stanie, aby osiągnąć swój cel?[/b][/color]

[color=red][b][size=16]Plusy[/size][/b]
Walcz ze złem lub przyłącz się do Teamu Skyar!
Poprawiona Mechanika!
Łapanie Pokemonów!
Całkiem dużo systemów!
Chodzące za graczem pokemony!
Box i Pokedex!
Czas i Eventy z tym związane.
Możliwość wyboru płci!
Nowe postacie!
Możliwośc ewolucji Pokemonów!
WYJAŚNIENIE NIEWYJAŚNIONYCHN WĄTKÓW GRY POKEMON ELEMENTS!!!
Urozmaicenia w walce (paski HP , animacja backspirta trenera,specjalny windowskin)[/color]

[color=blue][b][size=16]Minusy[/size][/b]
Walki RPGMXP czyli wszyscy na wszystkich , menusy walki standardowe.
Schematycznośc[/color]

[color=brown][b][size=16]Mapy i inne Screeny[/size][/b]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/Tragocity2.PNG]Trago Town[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/droga01.PNG]Droga 01[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/PirselTownnew.PNG]Pirsel Town[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/Droga1Pelna.PNG]Droga 02[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/Fourtenew.PNG]Fourte Town[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/Droga3.PNG]Droga03[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/GraniaTown.PNG]Grania Town[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/Droga4.PNG]Droga04[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/Drogar5Zmiana.PNG]Droga05[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/lasrelips.PNG]Las Relips[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/HountCity.PNG]HountCity[/url]
[url=http://img231.imageshack.us/i/screeny1.png/]Z gry 1[/url]
[url=http://img245.imageshack.us/i/4screeny.png/]Z gry 2[/url]
[url=http://img835.imageshack.us/i/nowescreensy.png/]Z gry 3[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/Newscrens.PNG/]Z gry 4[/url]
[url=http://dl.dropbox.com/u/10678415/titleuvopia.png]Ekran Tytułowy[/url]
[/color]
[color=blue][b][size=16]Filmiki[/size][/b]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=jo1ccxKSxGE]Animacja Backsprita Trenera[/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=VDFla348edc]System Boxa[/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=DH4ZKRHCYws]System Mapy Świata[/url]
[/color]

[color=#003300][b]Credits[/b]
[size=9]Dewitty
Alucus
Kyledove
874521
Newtiteuf
C.N.C
zetavares852
WesleyFG
Pokemon-Diamond
spriters-resource
Veget@
Neo-Spriteman
Selwyn
Joker
Thieffer
Dante
Myzrael
Dan
Moghunter
fukuyama
venom12
SailorWilma
Dave.
MaTe
Ginzuishou
Blizzard[/size][/color]
[center][img]http://dl.dropbox.com/u/10678415/LuegoSophiaX.PNG[/img]
[color=#FF6600][b](Luego i Shinx) [size=16]Startery i Bohaterowie[/size] (Sophia i Mareep)[/b]

[b][size=23][url=http://i28.tinypic.com/8z03mu.jpgl]Mapa Regionu[/url] i [url=http://i29.tinypic.com/167jiox.jpg]Venandex[/url][/size][/b][/color]

[img]http://i32.tinypic.com/6p7n1x.jpg[/img]
[code][img]http://i32.tinypic.com/6p7n1x.jpg[/img][/code]
[/center]
[size=12][i][b]Download[/b][/i][/size]
Alfa1:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/PokemonUvopiaDemo.rar

[size=16][i][b]TEAM[/b][/i][/size]
[b]Shadi[/b] - Główny Mapper, Eventer, częściowo grafik,stwórca projektu
[b]David[/b] - Drugi Mapper, [size=1][i](trochę: Skrypter i Szukacz zasobów)[/i][/size] Pomocnik
[b]Shobu[/b] - Szukacz zasobów,Dialogista
[b]poketadek[/b] - Grafik

[size=9][color=gray][i](Strona) by David[/i][/size][/color]


Wklej to do tematu, bo to co zrobiłem nie jest 'kompatybilne' z tym forum.
 
     
Szymb 
Nosi czapkę Asha
*derp*



Wiek: 26
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 1179
Skąd: Sinnoh
Kontakt:
Wysłany: 21 Luty 11, 18:02   

Ziom, W KOŃCU! Tego mi brakowało, choć grafika jest ciutkę... "inna". Gra waży AŻ 159 MB! To 5 razy więcej niż najlepszy RPG hack Raptor X, ale to jest całkiem, całkiem... Na 8/10 :D Gra-tu-la-cje! Pozwól, że wrócę do gry :D

Moje uwagi:
- Ludziu! Okienko dialogowe powinno być mniejsze, szersze i bez strzałki na dole
- Intro mnie dosłownie zabiło (Dosłownie) 1FPS... (Jedyne, co szło płynnie to muzyka)
- Muzyka jest świetna, ale nie musi być w HD. HD zajmuje kuuuuuupę miejsca
- Za krótki wstęp z profesorem.
- Nie można wybrać imienia
- Historia z tatą powinna być w intro, a nie na początku gry...
- Podczas rozmowy z naukowcem gra się nagle wiesza, a po paruNASTU sekundach sprit naukowca się teleportuje i można ruszać
- Droga 1, nie 001...
- Lol, jest włączone przechodzenie przez ściany?
- Po zagadaniu mama nie chce nic więcej powiedzieć. (Nawet w prawdziwych chce...)
- Po ekspozji sprit zejścia na dół się glitchuje.
- Elektrownia uwięziła mnie na wieki... Ani wejść (Rock Smash), ani wyjść (Broken Warp)

EDIT:
- Znalazłem tile, przez który przeniknąłem przez ścianę, więc udało mi się zawalczyć z Voltem. Lol, dziwny wskaźnik HP... BAAAAAARDZO dziwny.
- Muzyczka z wygranej bitwy nie kończy się nawet po skończeniu walki
- Procenty HP
- Voltorb to ELEKTRYCZNA KULA Pokemon
- Znowu Broken Warp po gadce z Profesorem, nie da się przejść! (O, działa dopiero z enterem?)
- Historia jest na tyle zarąbista, że na początku walki pokazuje się 1HP, a gdy wchodzi do menu - całość.
- Pokemony w nocy mają OKROPNE sprity...
- O, jak przegrywam to deszcz zaczyna padać w domu...
- O bosz, w PC nie ma oświetlenia? Prąd wysiadł??
- Broken Warp w sklepie z gadżetami na górę. Nawet enter nie działa. Naprawia się dopiero po podejściu do "pokoju przesłuchań"
- Prezes Cuir chodzi po ciemności (Władca nicości :D )
- W świecie elektrycznym przechodzimy dalej tylko po walce z dzikim Pokiem, inaczej się nie da.

Na razie wystarczy wyłapywania błędów.

Sygnatura użytkownika















[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X530wfqAjTk[/youtube]




 
     
Shadi 
Gapa, gubi PokeBalle
Cienisty User



Wiek: 28
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 113
Skąd: Warszawa
Kontakt:
Wysłany: 26 Luty 11, 19:08   

Bardzo rzadko wchodzę na to forum , zatem nie wiem co tu się dzieje,jednak jako że wszedłem odpowiem na wszystkie twoje uwagi.Dziś jeszcze albo jutro możecie się spodziewac aktualizacji.
- Ludziu! Okienko dialogowe powinno być mniejsze, szersze i bez strzałki na dole
Robię grę na silniku rpg makera nie mam na to wpływu
-Intro mnie dosłownie zabiło (Dosłownie) 1FPS... (Jedyne, co szło płynnie to muzyka)
Dziwne, ja tak nie miałem...
- Muzyka jest świetna, ale nie musi być w HD. HD zajmuje kuuuuuupę miejsca
To zaproponuj na jaki format ją skonwertowac , i jakim programem , bo gotowego pełnego soundtracka z HGSS i DPP znajdziesz tylko w mp3.
- Za krótki wstęp z profesorem.
Czeemu? Przecież wszystko co istotne zostało wytłumaczone.
- Nie można wybrać imienia
Nie wiem jakie byś ustalił imię , a chce uniknąc pokracznych dialogów(niektóre imienia się inaczej odmieniają)
- Historia z tatą powinna być w intro, a nie na początku gry...
Intro miałobyc obrazkowe , wepchnięcie tak eventowej historyjki nie byłoby fajne..
- Podczas rozmowy z naukowcem gra się nagle wiesza, a po paruNASTU sekundach sprit naukowca się teleportuje i można ruszać
To jest funkcja czekania w rpg makerrze ,gra czeka tyle klatek ile napisze ,zeby dac czas eventom pozagraczowym na wykonanie akjci , zaś to że naukowiec miał zniknąc dopiero jak dojdzie , a nie w środku drogi , to jest błąd , poprawiony zresztą w wersji nieopublikowanej jeszcze.
- Lol, jest włączone przechodzenie przez ściany?
Gdybyś czytał readme a na 99% było załączone wiedziałbyś że gra ma problemy z blokowaniem i nie umiem ich rozwiązac.
- Po zagadaniu mama nie chce nic więcej powiedzieć. (Nawet w prawdziwych chce...)
Dla mnie takie detale nie są ważne , mogę to zmienic żeby coś mówiła..może ty zaproponujesz co.
- Po ekspozji sprit zejścia na dół się glitchuje.
To było celowe , aby nie dało się tam wrócic
- - Elektrownia uwięziła mnie na wieki... Ani wejść (Rock Smash), ani wyjść (Broken Warp)
To zagadka ,z którą sobie pewnie i tak poradziłeś..Nie wiem po co o niej mówisz , chcesz innym zepsuc zabawę.
- Znalazłem tile, przez który przeniknąłem przez ścianę, więc udało mi się zawalczyć z Voltem. Lol, dziwny wskaźnik HP... BAAAAAARDZO dziwny.
Nie wiem o co chodzi z tym wskaźnikiem
- Muzyczka z wygranej bitwy nie kończy się nawet po skończeniu walki
W RPG makerze są typy muzyczki takie jak BGS BGM I SE , SE to krótkie odgłosy w MID , BGS to krótkie odgłosy w MP3 , a BGM to ciągle trwające odgłosy w MP3.Nie mogłem dac w BGM , bo by ciągle ten odgłos był ,a z kolei przy BGS dochodzi do tego że ten odgłos "będzie" dopóki czas trwania MPtrójki się nie skończy.
- Procenty HP
Nie wiem czemu to ci się nie podoba..
- Voltorb to ELEKTRYCZNA KULA Pokemon
Serio? jeżeli tak to zmienię to.
- Znowu Broken Warp po gadce z Profesorem, nie da się przejść! (O, działa dopiero z enterem?)
Niektóre wyjścia zostały zrobione nie jako dotknięcie bohatera(czyli ze musisz tylko stac na tym polu ), ale na naciśnięcie przycisku , czyli w tym wypadku entera/spacji, nie widzę w tym nic złego.
- Historia jest na tyle zarąbista, że na początku walki pokazuje się 1HP, a gdy wchodzi do menu - całość.
Chciałem zrobic animacje jak bohater wypuszcza swoje pokemony , w tym celu musiałem uśmiercic wszystkie pokemony oprócz pierwszego ,by pole było puste, a wtedy zmieniac grafiki pierwszego pokemona na kolejne klatki animacji.Uznałem że gdybyśmy mieli walczyc tylko z 1 pokemonem byłoby za trudno , pozatym po co w takim razie łapanie pokemonów,więc dałem żeby po tej animacji wszystkie pokemony wyleczyc.
- Pokemony w nocy mają OKROPNE sprity...
Nie wiem czemu tak uważasz...
- O, jak przegrywam to deszcz zaczyna padać w domu...
- O bosz, w PC nie ma oświetlenia? Prąd wysiadł??
To są błędy sprzed poprawienia systemu pór dnia.Teraz nie występują już.
- Broken Warp w sklepie z gadżetami na górę. Nawet enter nie działa. -Naprawia się dopiero po podejściu do "pokoju przesłuchań"
To akurat było celowe , trzeba było właśnie ,rozejrzec sie po budynku ,a dopiero potem pójsc na góre
- Prezes Cuir chodzi po ciemności (Władca nicości :D )
Nie wiem o co ci w tym chodzi...
- W świecie elektrycznym przechodzimy dalej tylko po walce z dzikim -Pokiem, inaczej się nie da.
Może ci się tak wydaje ,ale obowiązkowa jest tylko walka z weezingiem i naciskanie przycisków.

[ Dodano: 26 Luty 11, 20:44 ]
Dobra , tu znowu ja.Przez ferie sporo się działo.Generalnie nie chciało mi się nic robic i olewałem sprawę.Ostatnio jednak coś do mnie dotarło i ruszyłem gierę do przodu.
Najpierw to co mam dla was do pokazania.
1) Mapa nowego miasta - Iris Town
http://dl.dropbox.com/u/10678415/IrisTownFull.PNG
Mimo iż największe miasto w grze toto nie jest to eksperymentalnie mapę zrobiłem jako prostokąt o wymiarach większych niż zazwyczaj. W mieście będzie znajdować się Grota Jasnej Gwiazdy(ta jaskinia która prowadzi do gymu)Świątynia i Sklep z rowerami.A właśnie jak już o alternatywnych sposobach poruszania się mówimy wprowadziłem do gry rower oraz surfa.Umieściłem na mapie także latarnie morską, nie wiem czy w dobry sposób , ale mam pewne plany wobec niej:).
2)Dwa Screeny z pierwszego miasta w grze z tymi to sposobami poruszania.Rower został zrobiony na zdarzeniach , natomiast pływanie jak skrypt, nie do końca pasuje on do pokemonów,ale póki co dobrze się sprawuje.
Rower:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/rower.PNG
Surf:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/P%C5%82ywanie.PNG
3) Ostatnie budynki z DP w tilesecie uatrakcyjniłem kolorystycznie.W przyszłości planuję zmianę stylu gry na B/W ,ale nastąpi to najwcześniej w wakacje.
Oto przykład:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/przyk%C5%82ad.JPG
Na drodze którą ostatnio pokazywałem znajdował się domek , starsza pani która w nim mieszka,przekaże nam ważny trop w drodzę do Iris Town.
Z kolei w finale turnieju organizowanego na tej drodze gracz zmierzy się z pewnym legendarnym pokemonem.
Powiem także, ze fabuła gry przewidywała ostatnio kilka spotkań z teamem Skyar. Pojawią się też nowi bohaterowie, zostanie zorganizowany event i... O reszcie przekonacie się sami. Mogę tylko zdradzić, że bohater dowie się czegoś co zupełnie zmieni bieg wydarzeń w grze.
Na koniec mam małe pytanko do samych was..
Co zmienić w systemie ewolucji,co dodać by go uatrakcyjnić?
Mechanicznie działa prawidłowo,natomiast wizualnie część osób nie do końca była do niego przekonana.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Szablon savePokeCollect stworzony przez Raika/Perry. Statystyki
Internetowe RPG - gry MMO i MMORPG online TOP50 Gry Pokemon Valhalla AntyGaming”PokeSerwis Tylko Lati
Pokemons.tnb.pl pokemon special Pokemon Trainer
Dream League
Topsites FireChao TopsitesPPN Top 50 Forum Topsite

Wymiana buttonami z PokeCollect
Forum wykorzystuje cookies, tak jak każde inne w internecie, w tych samych celach (reklamy, statystyki, ustawienia). Przeglądarką możesz regulować warunki przechowywania cookies.